fitspo-resepti: banaanikookos-pannarit

Täällä menee hyvin. Olen edelleenkin vähän ulalla ja ajatukset ovat vähän hakoteillä. Mutta kyllä se tästä. Bloggausinspis on myös siellä samalla tiellä. Mutta, koska söin juuri ehkä parhaimman aamupalan mies(nais)muistiin, ajattelin kertoa siitä teillekkin! Olen tässä viimeaikoina taas innostunut ruuanlaitosta, ja jopa keksinyt (!!!) omia reseptejä. Joo, koska oon niin mahtava! Prepare yourself, näitä tulee varmasti lisää.

Tänään söin banaani-kookos-pannareita, turkkilaisen jogurtin kanssa. No miksi tämä oli nyt mukamas niin erikoista? No siksi, koska taikinassa ei ole jauhoja, ei lisättyä sokeria, ei rasvaa. Eikö kuulostakin vähän liian hyvältä ollakseen totta? No uskokaa tai älkää, oli ihan törkeän hyvää! Ja toimii hyvin treenisafkana myös. En tosin ole ihan itse tätä reseptiä keksinyt, sain inspiksen täältä.

IMG_20130312_102937

Resepti:

1 kypsä banaani
2 egua (voi ehkä jopa vähentää yhteen, koska taikinasta tuli aika juoksevaa.)
1 rkl kookoshiutaleita
1 tl pellavansiemeniä (kuituja ihmiset, kuituja!)
kanelia oman maun mukaan

Tee näin:
Soseuta banaani haarukalla. Lisää egut ja muut jutut. Sekoita. Paista pannulla.

Mä tein tästä satsista neljä pientä pannaria (piilotin ne rumimmat hienojen alle höhö.) Voi olla vähän vaikeaa saada ne pysymään kasassa, mutta eivät ainakaan olleet niin vaikeita, kun ne rahkapannarit. Jos paistinpannunne ei ole yhtä supermahtava kuin minun, käyttäkää vähän voita paistamiseen.

Tarjoile vaikkapa turkkilaisen jogurtin kanssa. Tai rahkan. Tai jos siltä tuntuu, niin vaniljajätskin kanssa (pakko testata joku päivä.)

Yhdessä satsissa alle 300 kaloria (melkein 15 gramma proteiinia huom huom!)

PS. Olen muutenkin aika innostunut nyt fitspo-bloggaamisesta. Lukekaa mun tumblria, jos fitsporation kiinnostaa.

13 thoughts on “fitspo-resepti: banaanikookos-pannarit

      • Joo tiedetään :P Joo eihän tos jugurtissa ollu kun ”vaan” 10 prossaa hehe. Muutama avokaado menee päivässä muuten et kyllä sitä tulee vedettyä rasvaa melkein liikaakin :)

        Tykkää

          • Laita avokadon päälle jotain pippuria tms :) Tai mössää vaik ruisleivälle, vai syötkö leipää? En muista…

            Mut kokeilen tätä pannarijuttuu ehdottomasti. Sun vinkistä oon laittanu kookosta rahkaanki välillä.

            Tykkää

          • :’) Mulla on aina ihan vähän suolaa ja pippuria avokaadon päällä, tai chiliä.

            Ja Noora, kookos on ihan parasta ikinä, se sopii ihan kaikkeen :D

            Tykkää

    • Hmm.. oliko liian kuuma pannu? Mun pannu on keraaminen. Muuten voi tehä pannarimuussia vaan :D (ellei se sitten pala tottakai sit se kai ei maistu yhtä hyvältä :P)

      Tykkää

  1. Päivitysilmoitus: käynti ihmemaa ozissa, värinpoistoprosessia ja herkullista ruokaa | Mary ihmemaassa

  2. Päivitysilmoitus: maaliskuu kännykän kautta katsottuna | Mary ihmemaassa

  3. Olen itse tehnyt banaanipannareita pelkästään kananmunista ja banaanista, mutta tämäkin kuullostaa kyllä hyvältä. :)

    Tykkää

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s