pizza π

Tänään on maaliskuun 14:a päivä, eli Pii-päivä! Eli pakko (tai siis noniinjoo pakko ja pakko) syödä pizzaa tai piirakkaa (pizza-pie, pie juu nöy..) Nörttitraditio. Koska sekä Kissis, että Nina tässä vähän aikaa sitten hehkutti karppi-pizzaa niin päätinpäs minäkin sitten kokeilla sitä (en tiedä mistä alkuperäinen resepti tulee – mä vaan baittaan noita kahta likkaa.. koska olen niiiiiin uniikki.) Reseptin voitte katsella likkojen blogeista, minähän en sitä tänne jaksa kirjoittaa. Koska olen laiska.

Päälle laitoin herkkusieniä, pinaattia, tomaatteja ja sipulia. Ja ihan törkeästi mozzarellaa. Ja tein muuten mun pizzan kahdesta egusta, enkä viidestä (niinkun Kissiksen pizzassa), melkein jopa liian iso yhdelle henkilölle (vai onko mussa jotain vikaa?)

karppipizzaSöikö joku muu pizzaa tai piirakkaa tänään?

PS. Ei mullakaan mitään sähkövatkainta ollut. Mutta ei kyllä mitään ongelmia ollut valkuaisten vatkaamisessa. Meni about viidessä minuutissa. Miksi kaikki valittavat, että käsin vatkaaminen olisi muka vaivalloista. Vai eikö muilla ole samanlaiset yyber-habat, kun mulla? *pullistelee lihaksia* Ja älkää muuten sanotko mitään, että se johtui mukamas siitä, että mulla oli vain kaksi egua.

PPS. Ei muuten sitten kannata laittaa pakastepinaattia pizzan päälle. Koska se sulaa ja tekee pizzasta vetisen. Tai siis, kannattaa varmaan sulattaa ennen kun heittää sen siihen pizzan päälle.

2 thoughts on “pizza π

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s