rokrok

Minähän olen niitä tyyppejä, jotka kuuntelevat musiikkia vuorokauden ympäri (no en kuitenkaan ihan nukkuessa, mutta melkein..) Minne tahansa sitten menekään mulla on kuulokkeet korvissa ja kuuntelen musaa. Ja etsin jatkuvasti uutta musiikkia (sekä uusia kuulokkeita, jotka eivät hajoa 2 kuukauden jälkeen ja pysyisivät korvissa treenatessa.. vinkkejä?) ja voi että, nytpäs löysin ihan mainion bändin, kun klikkasin ympäri Spotifyta. Nimittäin Godsmack. Uulala! Tjeu.

En tiedä minkälaisen kuvan oikein olette saanneet mun musamausta? Voi olla, että suurimmaksi osaksi spammaan dunkadunka-nnttsnntss musaa täällä.. Onhan se kivaa treeni- ja bilemusaa ja monet muutkin genret uppoavat. Mutta fakta on se, että kaikista rakkain genre on rokki ja metalli. Koska oon niin rokrok. Siskoni ja Laura Bee ovat jo huomauttaneet, että alan jo näyttämään aika stereotyyppiselta rokkarilta (niittejä siellä sun täällä, mustia vaatteita etc.. hehe.)

Täältä voitte tsiigailla mun lemppari-rokki-metallisoittolistaa Spotifyissa, jos kiinnostaa.

Mikä musa uppoo teihin parhaiten?

4 thoughts on “rokrok

  1. Mä kuuntelen musiikkia taas toooosi harvoin, mutta sillon ku kuuntelen, kyllä se on rokki ja metalli täälläkin. Godsmack on ihan jees, mies tykkää kovastikin :)

    Tykkää

  2. Hi hii!! Kiitos kortista!!
    Ihanaa!
    Sä oot niin kiva, etten mä enää kehtaakaan laittaa sitä vähän… suorasukaista kommenttia, tuosta sun rokhenkisyydestä, että et ainoastaan näytä rokkarilta vaan juhlit kuten rok-piireissä kuuluukin, usein ja rankasti.

    Niin että en mä nyt sit taidakaan viitsiä mainita sitä, että alkkomahoolinkulutuksesi vastaa jo niitä vaatimuksia, jotka todelliselle rokkarille asetetaan.

    Sen sijaan sanon vaan, että kiitos kortista ja että vaikka ollaan elämäntyyleiltä aika ääripäistä, niin mä diggaan sua ja sun huumoria. Keep it up and keep beign awsum!!

    Tykkää

    • Hahah kiitos ihana! Tää oli ehkä paras kommentti ikinä ♥ :’D huumori yhdistää ;) Muista säki olla awsum! ♥♥

      Tykkää

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s