hottiskamaa hammaslääkärillä

Eilen koitti päivä, jota olin odottanut kauhulla about vuoden. Hammaslääkärikäynti. Pelkään hammaslääkäreitä, niitten masinoita ja hela hoitoa. Sitten on vielä todella mukavaa, että siskoni spammaa mua about noin joka päivä kauhukuvilla pilaantuneista ja mätääntyneistä hampaista (Kiitos ihan sikana.. Joo mä tykkään susta kuitenkin siskoseni, vaikka välillä vituttaa sun spammailut aika paljon – muille tiedoksi, että hän opiskelee hammashoitajaksi..)

Kuitenkin menin sinne, vaikka pariin otteeseen siirsin aikaa jonnekkin tulevaisuuteen (menin myös ehkä siksi sinne, ettei tarvitsisi kuunnella siskon saarnoja about vuoteen..) No onneksi mulla oli ehkä maailman ihanin saksalainen (!! Minä kun luulin, että saksalaiset ovat sadistisia..) hammashoitaja, joka otti todellakin huomioon mun pelon. Vaikka mun turvasta otettiin about kolmisensataa röntgeniä (en liioittele.. tai siis joo liioittelen) ja muutamaan hampaaseen iskettiin sähköiskuja. SÄHKÖISKJUA!! Yhyhyy.. Hammasalalla olevat, miksi, oi miksi olette niin sadistisia?

Sitten vielä tämä hoitaja hipelsi hampaitani joillakin monsterikoukuilla ja olin niin kireänä, että jännitin koko vartaloa siinä tuolissa noin 45 minuuttia. Juuri kun luulin piinan olevan ohitse, sisään tuli ehkä komein näkemäni äijä ikinä.

Reaktioni:

tumblr_mfzudxoK0u1s1ygvdo2_500Luulin ensin, että se oli joku harjoittelija. Mutta turns out, se olikin hammaslääkärini! Ja kun sitten tajusin, että tämä ihan tajuttoman komea mies tulisi muutaman sekunnin päästä ronkkii mun suuta, sain paniikin. Koska olin varma siitä, että mun leegot oli ihan varmasti mätääntyneitä tai jotain vastaavaa.

tumblr_m2pjeghpnc1r9dhudSiinäs sitten halusin vaan vajota maanpinnan alle. Yhyy. Meinasin alkaa itkee jossain vaiheessa myös.

No. Ei voi mittee. Turns out, että mulla ei ollut mitään reikiä. Eikä edes hammaskiveä. High five! En siis tarvinnut ihan hirveesti hävetä (paitsi sitä kuolaamisepisoodia.) Sitten komistus lähti vetää yhtä nopeasti, kun ilmestyikin. Höh.

Kysymykseni on siis.. Onko okei pokaa hammaslääkäriään, vai onko se vaan ihan liian outoa? Mullahan periaatteessa on sen yhteystiedot? (Stalker warning?) Miksi en voinut tavata sitä vaikkapa baarissa? (Käykö hammaslääkärit baarissa?) Tosin sitten olisi voinut olla aika helevetin awkward moment siellä hammaslääkärin vastaanotolla. Tosin olisin voinut olla 600 kruunua rikkaampi tällä hetkellä.

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s