hello kitty-kuoret

Kun minuun otettiin yhteyttä tässä pääsiäisen aikana ja kysyttiin haluaisinko uudet kuoret kännykkääni sanoin tottakai. Tosin mulla ei ollut hirveästi valinnanvaraa kuin muilla bloggaajilla, vaan mulle lykättiin tämä hulvaton glitteri-helmihelvetti käteen ja taisin nauraa 15 minuuttia putkeen.

Koristelinkin kännykkäni heti ja lähdin juhliin, jossa kuoret aiheuttivat vaikka minkälaisia reaktioita (suurimmaksi osaksi naurua ja neiti- ja oumaigaad-kommentteja etc.) Lisätään tähän vielä, että nämä kuoret sopivat todella hyvin vaatteisiini, mikäs sen parempi yhdistelmä, kun helmet ja niitit? Voisin myös kuvitella, että rokkibaarin vierailijat tuijottivat mua ja kännykkääni ja ihmettelivät sitä, että onkohan mulla kaikki muumit laaksossa (valitettavasti en kyllä muista hirvittävästi baari-illasta, joten.. niin.)

hellokittykuoretLisäksi nuo tekevät kännykästäni about kolme kertaa painavamman (voi treenata haboja sitä nostellessa..) ja se on ihan törkeän paksu, joten ei mahdu takintaskuun, eikä kyllä oikein mihinkään muuhunkaan taskuun. Just ja just laukkuun ehkä, jos on joku megalaukku messissä.

Mut on se vaan niin söpö, että kyllä mä nyt tota käytän kunnes helmet irtoavat kokonaan (joku 10 kpl on jo irronnut.)

*Kuoret ei ole saatu blogin kautta, vaan ihan sen takia koska olen ihana ihminen. Kiitos Laura ja Jomppe Thaimaa-tuliaisesta. You know me :D

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s