g.i mary @ lasergame

Mehän järkättiin tuossa lauantaina ystävälle polttarit (niistä lisää sitten, kun jaksan tyhjentää kameran kuvista) ja mentiin tyttöporukalla pelaamaan Lasergamea. En ole pitkään aikaan ollut niin innoissani mistään, kun Lasergamesta. En kyllä tiennyt mitä meitä odotti, paitsi aseet ja pimeä huone ja hikeä.

Ensin emme meinanneet löytää koko mestaa, se oli nimittäin ihan normaalin konttoritalon kellarissa, eikä siellä ollut mitään neonkylttejä missä vilkkui LASERGAME THIS WAY. Menimme sisään hieman hämmästyneinä pimeään ja kolkkoon kellarinhuoneeseen. Jos olisimme olleet kauhuleffassa, meistä olisi tullut ruumita sinne mentäessä, ihan salettiin. Sen verran pimee mesta oli. Vaihdoimme vaatteet (mustiin vaatteisiin – tai siis muut vaihtoivat, minähän olen pukeutunut mustaan pienestä asti hehe.) ja mentiin juttelemaan omistajan kanssa, joka neuvoi mitä tulisi tapahtumaan.

Päälle lykättiin muoviliivit, jossa oli jotain sensoreita ja vilkkuvia valoja – (tekniikan ihmelapsi täällä moi!) ja laserase käteen. Meidän jaettiin kahteen joukkueeseen – ja koska meitä ei ollut tasaporukkaa, tuleva morsian sai vaihtaa tauon aikana joukkuetta.

greenteam2

redteam2

Ja sitten oli aika lähteä sisään radalle ja lataamaan aseita ja muussaamaan toista joukkuetta.

Jokin vähän naksahti siinä mun päässä ja heti kun sain käteeni sen aseen ja liivin ja astuin pillkopimeään huoneeseen, jossa jossakin välähti valoja ja technomusa soi. Siis se fiilis oli ihan sanoinkuvaamattoman mahtavaa ja fiilis oli oikeasti kun olisi jossain tulitaistelussa. Ihan, kun olisin ollut Rambo. Tai Arska. Tai joku muu kovis. Olin kuolematon. Ja ihan vitun kova ämmä.

Mua vähän harmitti, ettei mun joukkue kuunnellut mun strategioita, että ei olla klimpissä eikä olla liian kaukana toisistaan… No siinä menikin näköjään sitten niin, että punainen joukkue saartoi meidät meidän baseen, ja emme päässeet oikein minnekkään liikkumaan, ilman että saimme osumia (kyllä me siis juostiin siellä ympäri salia, mutta suurimmaksi osaksi olimme loukussa.) Huusin joukkueelle, että nyt lähetään vaan ryhmällä rynnimään niitä päin, ei ne meihin kaikkiin voi osua jos kaikki vaan lähtee äkkii juoksemaan. Kukaan ei liikkunnut minnekkään, niin mähän lähdin sitten itse sinne kamikaze-hyökkäykseen yksinäni. Ja osuin muuten koko ryhmään ja juoksin koko salin ympäri moneen otteeseen ja sain varmaa miljardi osumaa itseeni. Ja en kiljunut kun ehkä viisikymmentä kertaa, kun sain osuman. Laura Bee oli kanssa aika hyvä kiljumaan haha.

En ole kyykkinyt, juossut ja kontannut niin paljon MISSÄÄN jumpassa ikinä, kun mitä tuolla Lasergamessa tuli (2 x 20 minuuttia) tehtyä. Siis hiki valui ihan noroina (ja meikit siinä samalla mutta who the hell cares.) Lisäksi mustat harmaat farkut oli ihan ruskeat pelin päätyttyä ja lihakset ihan paskana – siis totaalisen paskana. Lisäksi mulla ei ollut mitään ääntä koska huusin about koko pelin aikana kaikkia sotasanoja mitä olen leffoista oppinut (esim Cover me! Ten for! Roger that! Boom headshot! Etc etc. Lisäksi nauroin ihan hysteerisesti (lue sadistisesti) kun aseesta kuului: Good hit! Mohaha.) Niin ja tumautin mä muuten päänikin johonkin toosaan niin kovaan, että näin tähtiä ja luulin pyörtyväni ja vuotavani verta (koska hiukset oli ihan läpimärät – onneksi se oli ”vain” hikeä) – joukkueeni meinasi pyytää timeoutia, koska näkivät koko jutun ja luulivat mun olevan kuoleman partailla (ihan oikeasti siis) mutta mää vaa: Äh mä oon kunnossa, let’s DOOOTHIIIIIS AAGAGAGGA ja lähdin uuteen hyökkäykseen.

Katsokaa nyt, kuinka seksikäs olin:

gimary

Ihan normaalia käytöstä naiselta.

Ekan rundin joukkueeni hävisi, toisen voitimme – ja yours truly oli pelin paras pelaaja ylivoimaisesti. (Mitä olenkin ehkä hehkuttanut ehkä sen verran tässä viimeisen vuorokauden aikana, että ystäväni haluavat hirttää mut – minkä mä sille voin, että olen niin kilpailuhenkinen haha.)

Mulla on näin 36 tuntia myöhemmin vieläkin adrenaliinikikki menossa tuosta lasergamesta (sen takia tämä teksti on vähän håånåå sååmee) ja menen takuuvarmasti sinne takasin pelaaman- kerran kuukaudessa vähintään – vaikka yksin.) Ei se maksanut kun 150 kruunua (17 euroa tai jotain) per perse. Sitäpaitsi ihan jokainen muija taisi rakastua lasergameen ja tuleva morsian oli ihan onnensa kukkuloilla, kun veimme hänet sinne. Tämä oli ehdottomasti paras juttu mitä tänä vuonna olen tehnyt (jos ei sitten niitä mun synttäreitä lasketa mukaan..)

Ja vielä polttareiden ehdottomasti paras kuva:

lasergame2

Onko kukaan muu testannut lasergamea? Jos ette ole, niin suosittelen, että testaatte! Aivan tajuttoman siistii! Ja kuka muuten haluaa testata mun kanssa paintballia? :D

3 thoughts on “g.i mary @ lasergame

  1. mä oon käyny englannissa samanlaisessa ja se oli kyllä ihan huippuu :–D olin kyllä ihan paska mutta ei se haitannu kun oli niin kivaa. ja tuli hiki.

    Tykkää

  2. Päivitysilmoitus: huhtikuu kännykän kautta katsottuna | Mary ihmemaassa

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s