suklaapuuroa, feel-good maanantai ja aamulenkkejä.

Uskoisitteko minua, jos sanoisin, ettei mulla eilen ollut minkäänlaista maanantaivitutusta? True story. Kaikki toimi kuin unelma eilen. Kävin työhaastattelussa -> sain duunin. Kävin salilla -> olin vahvempi kuin viime viikolla, kaikki meni nappiin, kukaan ei vittuillu mulle ja hiki lensi. Töissä meni ihan suhteellisen kivasti, vaikka aika menikin vähän hitaasti. Sain vihdoinkin soitettua tärkeän puhelun, jota olen kammonnut pari kuukautta. Ja olen jopa hakenut syksyn kursseillekin – enkä edes jättänyt sitä ihan viime tippaan vaan mietin ja tutkailin niitä koko viikonlopun. Pitäkää peukkuja, että pääsen niille kursseille, joille haluan!

Ja menin jopa todella aikasin nukkumaan. Olen viime aikoina nukkunut ehkä vähän liian vähän ja treenannut ihan liian kovaa. Mikä on johtanut siihen, että mun silmäpussit alkaa muistuttamaan Alepan muovipusseja. Oumajgaad.

Ja vaikka kello ei ole edes puoli yksitoista, olen:

aamulenkki

Ollut aamulenkillä. Ihanaa, että lumet on jo jossain huitsin nevadassa ja ulkona on jo melkein lämmintä. Jess! Huomenna yritän mennä juoksemaan – ekaa kertaa ulkona tänä vuonna (jos ei näitä prkl-unohdin-lompakkoni-pakko-juosta-hakee-se-äkkiiäkkii-himasta-ennen-duunia-spurtteja ei lasketa mukaan.. ai ei lasketa vai? Höh.)

suklaapuuroSyönyt suklaapuuroa banaanin ja maapähkinävoin kanssa. Damnation, että oli hyvää. Keitä puuro vaan ihan normaalisti ja lisää noin 1 rkl oikeaa kaakaota. Törkeän namia!

En muuten tajua, miksi mulla on nykyään ihan hirveä nälkä. Siis voin syödä miehen annoksen ruokaa, ja mulla on jo nälkää tunti sen jälkeen. Puputan ruokaa IHAN koko ajan, tai siltä musta ainakin tuntuu. Mistäköhän se johtuu? Nyt ei ole siis kyse siitä, että söisin liian vähän ottaen huomioon kuinka paljon oikein liikun. Ja en siis syö, koska mulla on tylsää, vaan mun vatsa kurnii ja alkaa heikottaa vähän ajan päästä, ellen änge ruokaa itseeni. Syön about 2-2300 kaloria per päivä. Osaisiko kukaan neuvoa, mistä tämä voi johtua? Ja en, en ole paksuna haha.

isadoramagneticLisäksi olen vielä testannut uutta kynsilakkaa. Tai no uusi ja uusi, sain sen Kissikseltä, kun viimeksi nähtiin (joskus joululomalla kai?)  Kyseessä on IsaDoran Magnetic Nails ja väri Northern Lights. Mä taidan en nyt taida olla ihan up to date näitten kynsilakkojen kanssa, kun vasta nyt testasin näitä magnetic-lakkoja. Siis kynsilakan levittämisen jälkeen laitetaan sellainen magneetti lakan yläpuolelle, joka tekee lakkaan kuvion. Ihan kiva systeemi. Väri oli mielestäni aivan fantastinen (harmaa on aika rokrok mun maailmassa just nyt) ja onhan noi kuviotkin ihan kivat. Lisäksi lakkaa tarvitsee vain yhden kerroksen, eli pöörrfekt!

Jospa nyt alkaisin siivoamaan. Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille!

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s