wonder mary-banneri

header1.png

Mun mielestä oli aika vähän uusia blogin ilmettä. Mullahan on pakko olla banneri joka sopii blogin sisältöön – eli mun lihakset, jotka ovat olleet kovasti fokuksessa viime aikoina, tosin kukaan ei ole koskaan niitä kyllä nähnyt (minä mukaan lukien.. )

Kuvan on ystäväni Elenin piirtämä. Tiedän, hän on aivan sairaan taitava! Ja se on itseasiassa minä. Veitset tulevat ruotsalaisten ennakkoluuloista, että kaikki suomalaiset kantavat mukanansa veitsiä hehe (nyt ei sitten keskustella siitä, miksi mulla on about 10 kpl keittiöveistä.. ellei jopa enempikin.)

Pikkasen kyllä pännii tuo minun tajuttoman huono fotosoppaus, kun poistin itseni tästä kuvasta. Mutta.. no nehän on ne pienet kauneusvirheet, jotka tekevät meistä inhimillisiä, eikö se niin ole? Ellei niitä olisi, niin jokuhan voisi oikeasti luulla, että olen universumin ainoa täydellinen nainen..

Diih. Onks tää nyt thumbs up, vai thumbs down?

cropped-maryihmemaassa.png

Edit: Tulen varmasti poistamaan tämän, jos en saa tota vähän kauniimmaksi, mutta annetaan nyt olla – kunnes unohdan koko jutun ihan kokonaan. 3 sekunnin muisti, tiedättehän.

4 thoughts on “wonder mary-banneri

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s