mukamas ihan paras kulmakynä.

Puhutaanpas pitkästä aikaa vähän kosmetiikasta. Viime kerrasta onkin about biljoona vuotta – tai siltä ainakin tuntuu. Olen nykyään niin kiireinen, että olen skipannut kaikki extrat meikkauksestani, jotta menisi vähemmän aikaa. Ei eyelinereita, ei edes poskipunaa eikä värillistä luomiväriä. Meikkipohja, puuteri, ihonvärinen luomiväri ja ripsari. Niin ja kulmat. Kulmat ovat tärkeimmät. Kulmistani on pikkuhiljaa tulleet mun trademark. Olen muuten tästä aika ylpeä – jopa (naispuoliset) työkaverit ovat kehunneet mun kulmia.

Muistatteko kun taannoin kyselin hyviä kulmakyniä, koska olin niin pettynyt Lumenen kulmakynään joka loppui melkein yhden käytön jälkeen (tai no okei.. kolmen.) No luuletteko, että kuuntelin niitä vinkkejä, mitä teiltä sain? No en tietenkään. Koska sehän olisi loogista. I don’t do logical.

Sen sijaan kävelin joulun jälkeen Sokokselle ja etsin sieltä myyjän, jolta ajattelin pyytää neuvoja. En tee tätä periaatteessa koskaan. Roudaan yleensä mamman mukaan meikkiostoksia varten ja mamma auttaa mua valitsemaan kaikki meikit.. Marianne 30-vee, moi! No kuitenkin. Takaisin asiaan. Sanoin myyjälle, että haluan kestävän kulmakynän, joka ei leviä naamalle jos vähän hikoilee – koska minä hikoilen aika paljon, eikä se mieluiten saisi levitä, jos vahingossa hiplaa kulmiaan päivän aikana – maksoi mitä maksoi.

Minä, siis joka ei ole mitenkään hirvittävän rikas ihminen ja muutenkin aika pihi, sanoin – maksoi mitä maksoi. Myyjä ehdotti Diorin kulmakynää, kuulemma paras ikinä. Kestävä (kynä ei siis kulu niin paljon, kuin muut) ja lisäksi koska se ei ole tahmea, vaan siinä on lähinnä puuterimainen koostumus niin se pysyy hyvin. Ostin kynän, vaikka se maksoi yli 30€. En ole IKINÄ maksanut mistään meikki/kosmetiikkajutusta niin paljon. Itkin kyllä vähän, kun kassa höyläsi korttiani. Mutta nojoo. Jos se nyt on sitten ihan paras niin why not.

Olen periaatteessa tyytyväinen kynään. Sitä ei oikeasti tarvitse teroittaa koskaan. Tai siis todella harvoin, ja nyt on sentään mennyt jo 5 kuukautta. Lopputulos on todella siisti. Niin siis puolet päivästä. Olen nimittäin huomannut, että kun tulen töistä kotiin, näytän melkein aina tältä:

dior_kulmakynä

Älkää järkyttykä noista silmäpusseista ja kiiltävästä naamasta, tai siitä, että näytän ihan kuolleelta.. vaan keskittykää siihen, että kulmat ovat levinneet. Kuva on ihan muokkaamaton (ja siltä näyttää.) Katsokaas, kulmat leviävät, kun käytän rillejä ja hikoilen. Voi damnation, miten ne leviää. Ja olen muuten pari kertaa käynyt salilla duunin jälkeen ja voitte varmaan kuvitella miltä kulmat ovat näyttäneet silloin? Ne ovat levinneet leukaan asti. Seksikästä. Tosin siitä en ole ollenkaan yllättynyt, koska hikoilen about yhtä paljon, kuin kaikki salilla olevat yhteensä, kun treenaan.

Joten. Summa sumarum. Ottaako vähän päähän? No juu. Kieltämättä. Onko kellään jotain ideaa, miten saisin tuon värin pysymään kulmissa? Ilman siis, että joudun korjaamaan meikkiä päivän aikana – olen nimittäin liian laiska sellaineen. Olisko se joku kulmageeli tai jotain? Vai pitäisikö säästää vähän rahaa ja käydä tatuoimassa kestävät kulmat? Yhyy.

8 thoughts on “mukamas ihan paras kulmakynä.

  1. Itse aikoinaan kyllästyin siihen että kynistä jäi mielestäni liian ”kova” jälki. Näytti liian piirretyltä mun makuun. Tiedä sitten, makujuttuja vissiin.

    No kuitenkin, siirryin käyttämään kulmavärejä. Siis kovalla siveltimellä levitettäviä kulmavärejä. Ja toimii! Jälki on pehmiää ja mielestäni ne kestääkin hyvin (oon itse kokeillut mm. H&M:n ja YSL:n versioita). Kokkeilepa: http://sokos.s-verkkokauppa.fi/fi/sokos/gosh-eye-brow-kit-kulmavari-pakkaus

    Tykkää

    • Mulla oli joku vastaava.. Olisikohan ollut Wet n Wild tai joku. Mutta sekään ei pysynyt kunnolla :( Plus siihen meni pidempi aika kun sitä laitoin, että sen takia en suostu luopuu kynistä. Mutta voihan se vaan olla niin, etten vaan osaa ja pitäisi ehkä harjotella vähän enemmän heh.

      Tykkää

  2. Ite käytän (silloin kun muistan ja jaksan) ihan luomiväriä. Mattapintaista ruskeaa, totta kai. Kestävyydestä en osaa mennä sanomaan, en nimittäin harrasta liikuntaa samoissa määrin kuin sie tai tee muutenkaan mitään kovin fyysistä niin että hikoilisin kamalasti. Mutta itte oon joka tapauksessa ollu tosi tyytyväinen ja ainoa asia mikä harmittaa, on että se _täydellinen_ sävy luomiväripaletissani on loppumaisillaan :'( Enkä ole löytänyt samansävyistä mattapintaista mistään, oh noes!

    Tykkää

    • Se on kyllä niin tyypillistä, että jos löytää jonkun ylihyvän meikki/kosmetiikkatuotteen niin ei sitten löydä mitään vastaavaa :(

      No mulla tää hikoilu on niin paha, et jos syön jotain kuumaa tai tulista ruokaakin niin alan hikoilee :D Silloin jo melkee lähtee kulmat kävelee hahah.

      Tykkää

  3. pistä puuterimaista kulmaväriä kulmakynän päälle. sit jos tarvit ihan extremepitoa niin suihkase sormeen hiuslakkaa ja taputtele vielä sitä siihen päälle.

    Tykkää

  4. Mä oon kyllä sitä mieltä että on paras kulmakynä! Mutta onhan se makuasia. Ei mulla leviä eikä lähde pois suihkussakaan, lähtee kuitenkin heti jos vedellä vähän hankaa.

    Tykkää

    • Onhan se toki parhaimmasta päästä, tällä hetkellä käytän tosin Chanelin kynää, mun mielestä se on melkein parempi mulla :) Mut niinkun sanoit, makuasia :D

      Tykkää

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s