huhtikuu kännykän kautta katsottuna

huhtikuu1 1. Ihastuin Raw Bite-patukoihin ja lakkasin kynnet pitkästä aikaa.
2. Join aamukaffet kerran lempparikupista.
3. Testasin Orka-proteiinipuuroa. Oli muuten todella hyvää. Siinä on siis mm omenaa, kanelia, heraproteiinia ja chiasiemeniä. Miinus pienestä annoskoosta ja hinnasta (3.50 € kahdesta miniannoksesta..) muuten thumbs up!
4. Kuivaa asfalttia!
5. Ystäväni Almedinan polttarit – yllätettiin neiti aamusta ja tarjottiin skumppa-aamiainen hänelle.
6. Sen jälkeen mentiin pelaa lasersotaa – mä olin tokan kierroksen paras! Woop.
7. Sen jälkeen Almedina sai pienen budjetin rahaa, mentiin second hand-kauppaan ja hänen piti löytää turkoosi (Almiksen lemppariväri) outfitti loppupäiväksi.
8. Saatiin ilmaiset maggarat kaupungilla.

huhtikuu2

9. Treenasin niin paljon, että nenästä vuosi verta. Oon vähän HC ihminen välillä.
10. Banaani-maapähkinävoi-puuro. Nami!
11. Oli tylsää töissä, joten pimppasin vähän mun kalenteria.
12. Omenakaneli-puuro. Nami!
13. Olin kaverin luona ja niin väsynyt, että hän tarjosi mulle jotain hämärää kofeiinijuomaa.
14. Niin ja tässä muuten polttareiden ruokatarjoilut (kuvat vähän epäjärjestyksessä..)

huhtikuu3

15. Kissis vinkkasi mainiosta välipalasta – dippaa omenalohkoja maapähkinävoihin. Nami deluxe!
16. Luin hauskan tekstin aikuisten potkupuvuista ja kuolin nauruun töissä.
17. Tein eväitä.
18. Tein kookosrahka-jätskiä.
19. Baananipannareita maapähkinävoilla ja Kesolla (maapähkinävoi on aika jees juttu just tällä hetkellä :D)
20. Teloin itseäni taas vaihteeksi.
21. Tein wokkia.
22. Kävin aamukävelyllä pari kertaa.

huhtikuu4

23. Päätin maalata mun henkarit turkoosiksi.
24. Ja siivota komeroni.
25. Kävin kavereiden keikalla.
26. Söin illallista parvekkeella ensimmäistä kertaa tänä vuonna.
27. Söin lounasta yksin töissä, koska eri duuniajat kun muilla.
28. Tältä mun henkarit näyttää nyt!

huhtikuu5

29. Almedinan häät koittivat ja syötiin mansikoita ja juotiin skumppaa aamupalaksi. Mulla oli hirvee darra kas yllättäen (reilu kaveri..) tasoittava auttoi!
30. Hääpari ♥
31. Näköjään sateenkaari päättyy Mäkkäriin. En jaksanut käydä katsomassa, oliko siellä kultaa – enkä voi sietää sitä hajua.

Ja siltä, arvoisat ystävät, huhtikuu näytti. Voi olla hyvin mahdollista, että sekaan on joutunut kuvia, jotka on otettu maaliskuussa tai toukokuussa. Mun tietokone väittää, että kaikki kuvat mun kännykässä on nimittäin otettu 20. huhtikuuta -.- Jee.

2 thoughts on “huhtikuu kännykän kautta katsottuna

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s