sinkkuelämää @ lätkämatsi

Olin äsken katsomassa Suomi – Ruotsi matsia TinAn ja miespuolisen kaverin kanssa baarissa. Meinattiin ensin istua ihan kotona vaan, mutta TinA keksi, että sehän voisi olla mainio tapa löytää mulle äijä. Joten baari it is.

Itseasiassa meidän lähipöydässä istui kolme aivan törkeän hyvännäköistä heppua, josta yksi vilkaisi mua vähän väliin. Olin ensin ihan varma siitä, että se katsoi mua, koska olen niin hyvännäköinen. TinA taas oli sitä mieltä, että se katsoi mua (niinkun kaikki muutkin baarissa) koska niin kannustin Suomea niin kovaääneisesti – olin about ainoa suomalainen koko baarissa.

Minä: No olisivat kuitenkin tulleet perkule juttelemaan – kun oli jo katsekontaktiakin! Hemmetti. Niin hyvännäköisiä duudeleita aiettä.
TinA: Ehkä ne pelkäsivät sua vähän?
Minä: Mua? Miten niin? Miksi?
TinA: No koska huusit välillä aika kovaa, sekä kiroilit aika reippaasti suomeksi ja löit jossain välissä itseäsi…

Hehe. Jos olisin vaan voinut olla vähän enemmän lady-like, niin… no. Whatever. Parasta oli kuitenkin, kun Suomi aika pelin alussa sai hyvän tilanteen ja kiljahdin vahingossa ihan täysiä. Kaikki baarissa kääntyivät katsomaan mua ja useat repesivät nauruun. Tina nauroi kaikista eniten – noin 10 minuuttia. Kiitti kaverista taas vaihteeksi.

Pelin jälkeen oli muuten aika noloa ainoana suomalaisena poistua baarista häntä koipien välissä. Mä kun olin niin valmistautunut siihen, että Suomi voittaisi ja ihan itsekseni tekisin voitontansseja siellä baarissa.

No ensi vuonna sitten. Huomista matsiahan en näe, koska olen töissä. Buhuu.

Onko lätkä kivaa vai ihan perseestä?

Edit: Olin siis ihan selvinpäin.

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s