jos jokin voi mennä pieleen, se menee pieleen

Tiedättekö sen tunteen, kun kaikki menee päin persettä samaan aikaan. Tiskikone hajoaa ihan samaan aikaan, kun pesukone, sähköhammasharja ja kahvinkeitin, sen jälkeen kissa hyppää alas katolta ja se pitää viedä eläinlääkärille, koska kaikki tassut ja häntä meni paskaksi ja sitten vielä viisaudenhammas alkaa vittuilee – niin ja kahvikin on loppu?

Minä tiedän. Ensin sain tietää, että uusi työpaikkani ei enää tarvitse minua – ei baibai duuni. Sen jälkeen sain tietää, että vanha duunini pistää ovet kiinni koko kesäksi (eikä meille muuten kerrottu, kun viikko ennen sulkemista tästä.) Eli mulla ei ole tämän viikon jälkeen töitä (paitsi pari viikkoa keskellä kesää). Sen lisäksi, Göteborgin reissun jälkeen ja yksien treenien jälkeen sain hirveän kuumeen. Siis se tuli ihan oikeasti kuin salama kirkkaalta taivaalta. Olen maannut tässä sohvalla milloin ihan täydessä horkassa ja milloin hikoillen kuin sika. Todella kivaa. Tosin olen liian väsynyt ollaakseni vittuuntunut just nyt – olen vetänyt tirsoja koko päivän. Tosin kuume on jo hellittämässä, mutta kurkkukipu on jostain toiselta planeetalta. Jaksoin sentään justiinsa syödä lounaan.

Tällaista tällä kertaa. Nyt taas töitä etsimään. Fiilis tällä hetkellä:

tumblr_ll2q53UvcU1qefjiy

6 thoughts on “jos jokin voi mennä pieleen, se menee pieleen

  1. Mä niin tiedän tunteen. Just kun luulee (ja varsinkin jos erehtyy sanomaan ääneen) et elämässä on kyllä kaikki hyvin, niin VIUH vetästään matto jalkojen alta!
    Paranemista sinne, kyllä se taas iloksi muuttuu jossain vaiheessa :)

    Tykkää

    • Joo se on ehdottomasti pahinta, kun sen on sanonut ääneen – seuraavana päivänä vaa: KABOOM! kaikki paskaksi hahah.

      Kiitos, kyllä tämä tästä. Mulla on vielä muutama elämä jäljellä :)

      Tykkää

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s