galaxykynnet, kesälukemista ja bataattikeittoa – asioita, joita voi tehdä kipeänä ollessa.

Flunssa ei ole edelleenkään häipynyt, mutta tänään en kertakaikkiaan jaksanut vaan maata sängyssä koko päivää ja sääliä itseäni. Joten:

nebulanails

Tein galaxykynnet. Tosin mun ei ole yhtä hienot kuin tutorialsin.. mutta mutta. Kelepaa.

ordninguntredaJärjestin tavarani, pyyhin pölyt, imuroin (jopa HUOM – hellan takaa (hyi vit..)), vaihdoin lakanat, pesin ikkunat koska joku vitun lintu oli taas paskonut siihen (sama juttu viime vuonna)  ja..
kirppiskamaaSiirsin lauantain kirpparikamat eteiseen. Tuosta puuttuu vielä pussi. Ja luulisi, että VAUDE nyt on tilaa. Mutta nope. Hyllyt ja laatikot pursuu vielä tavaraa. En kertakaikkiaan ymmärrä, mistä mä revin kaikki nuo tavarat jos ei tyhjää tilaa jäännyt ollenkaan? Vaatteita on ihan hirvittävästi – suurin osa liian isoja (en aio säästellä niitä.. en nimittän suunnittele lihoavani takaisin vanhoihin mittoihin), lisäksi kenkiä, laukkuja, koruja, muutamat pelit, kirjoja… Jos olette Örebron suunnalla, tulkaa ihmeessä moikkaamaan! Hö..hö..höö :D (Eikö kaikki bloggaajat sano aina tuolla tavalla, kun ovat menossa myymään kirpparille – siinä toivossa, että porukka tulisi ostamaan pois ne tavarat..?)

peltipurkitLisäksi siinä siivotessa ihan huvin vuoksi testasin avaa nämä pienet maustepurkit, jotka aikoinaan löysin mummin kämpästä. Homman nimi on se, että siitä on jo melkein 10 vuotta, kun omin nämä itselleni.. mutta en ole koskaan saanut niitä auki (olen tasaisin välein yrittänyt avata, mutta ilman tulosta.) No sanotaan sitten näin.. että 1.5 vuoden salitreenin jälkeen oli ”hauista” tarpeeksi saada nuo pirun purkit auki ja siinä samalla tuli sniffattua varmaan 50 vuotta vanhaa currya ja inkivääriä (nami.)  Nyt vihdoinkin voin käyttää noita purkkeja, enkä vaan pitää niitä koristeena.

gameofthrones

Sen lisäksi olen jopa lukenut Game of Thronesia. Huokaus, tämä minun ikuisuusprojektini. Aloitin tämän lukemisen jo viime kesänä.. mutta kun olen vaan.. ollut niin laiska. Jotenkin mulle on tullut inspis lukea pitkästä aikaa, siis oikea kunnon inspis. Pitää vaan lukea tämä valmiiksi ensin. Sen jälkeen mulla onkin kirjahylly täynnä lukemattomia ihania tarinoita! En malta odottaa! Miten muuten kesä ja kirjat sopivat niin hyvin yhteen? Luetteko te paljon kesäisin?

battaattikeittoEikä siinä vielä kaikki! Tein vielä kunnon satsin bataattikeittoa. Nami. Keitin noin kolme bataattia (isoa), kolme porkkanaa, yhden sipulin ja puolitoista chiliä kasvisliemessä ja soseutin, maustoin suolalla ja pippurilla ja söin raejuuston kanssa. Testatkaa, aivan tajuttoman hyvää! (Huom –  mega-annos, riittää monelle päivälle!)

Olen aika tyytyväinen näin päivän päätteksi – aika paljon sain nimittän tehtyä. Harmi vaan, yleensä olen niin aikaansaamaton, että tämän päivän hommien teko kestää noin muutaman viikon, haha.

Mukavaa tiistai-iltaa kaikille, mä meen nyt tekee itselleni vähän vaniljateetä ja jatkaa tuota lukemista.

4 thoughts on “galaxykynnet, kesälukemista ja bataattikeittoa – asioita, joita voi tehdä kipeänä ollessa.

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s