reenii horo reenii – vihdoinkin!

Heti, kun jaksoin hinata perseeni ylös sängystä aamulla puin päälleni treenivaatteet. Mikään ei siis todellakaan pysäyttäisi minua menemästä tänään salille – ei mikään! Olen ollut niin levoton kuluneiden kahden viikon aikana (ja motivaatiokin on takkuillut aika kauan jo) ja olen välillä ollut niin maassa liikunnan (ja sen perkeleen motivaation) puutteesta, että olen ollut *näin* lähellä itkemistä.. (en tosin myönnä mitään..)

Joten. Tankkasin kunnon aamiaisen… (kaurapuuroa omenahillon ja kanelin kanssa, hunajamelonia ja yksi kananmuna (jonka vahingossa keitin niin löysäksi, että pilli olisi ollut parempi vaihtoehto kuin lusikka sitä syödessä.. oho hups.))

IMG_20130610_095536.. ja lähdin köpöttelemään kohti salia. Olin aika neuroottinen siitäkin, että olisin tässä kahden viikon aikana menettänyt kaikki lihakseni, eli olin henkisesti valmistautunut siihen, että aloitan taas nollasta. Laitoin ihan varmuuden vuoksi aluksi pienemmät painot, mutta tajusin aika nopeasti, että whaaa.. liian helppoa. Joten vaihdoin takaisin niihin samoihin painoihin, mitä minulla oli silloin kun tulin kipeäksi.. Ja pystyin jopa parantamaan toistojen määrää melkeinpä kaikissa lihasryhmissä. Sanotaan vaikka näin, että oli kyllä aika Wonder-Woman Mary fiilis :D Kaiken lisäksi vielä duunipäivän päätteeksi vedin puolen tunnin joogan kotona (note to self: pakko vetää joogaa useammin, se on niin ihanaa!)

Voima ei siis ole hävinnyt minnekkään! *pullistelee lihaksia* Aivan uskomatonta. Ja muuten, paino on tippunut kaksi kiloa, vaikka olen vetänyt jätskiä melkein kaksin käsin.. enkä ole tarkkaillut syömisiäni ollenkaan (tämän takia pelkäsin lihaksien hävinneen kokonaan..) Olen syönyt just sitä mitä huvittaa, oli se sitten kaurapuuroa aamupalaksi tai litran jätskiä illalliseksi (Ja se oli muuten aika helvetin vapauttavaa..) Woop!

tumblr_m8b0p6tleE1qd6z84

Tunnen itseni energiseksi, levänneeltä ja ihan täynnä intoa. En malta odottaa seuraavaa treeniä. Hitsit, siitä onkin niin pitkä aika, kun viimeksi olin näin innoissani treenaamisesta ja ruuanlaitosta (ja rentoutunut)! Kaikki duunistressit ja sairastelut pilasi melkein kaiken. Nojoo, mutta onneksi se on bygones nyt, hyvinhän tästä selvittiin.

tumblr_m9zrw3FKpV1rulhjio1_500

Tulipas hirveesti noita sulkuja tähän postaukseen…

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s