sarjavinkki: it’s always sunny in philadelphia

Sain tässä viikko sitten listan sarjoja ja juttuja, jota mun kuulemma pitäisi nähdä. Ja It’s Always Sunny in Philadelphia (Elämää Philadelphiassa) oli näistä yksi. Olen kuullut sarjasta aiemmin ja nähnyt Facebookissa, kun kaverit ovat katsoneet jaksoja, mutten ole koskaan itse edes ajatellut katsovani jaksoa. En tiedä miksi, jotenkin olen vaan luullut, että kyseessä on joku.. en tiedä, tylsähkö liian fiksu mukamas hauska sarja. Mutta tosiaan, lupasin tämän listan antajalle, että ainakin antaisin jokaiselle sarjalle mahdollisuuden. Joten eikun katsomaan vaan.

tumblr_mfrl4aCS821qgcra2o1_500
Ja voihan pojat. Olen aivan, täysin totaalisen rakastunut sarjaan. Kyseessä on siis komediasarja, joka kertoo kolmesta lapsuudenystävästä, jotka omistavat baarin – ja yhden näiden tyypin siskosta, joka on baarissa töissä. Suurin osa heistä (okei kaikki) ovat täysin idiootteja ja heillä on ehkä vähän liian suuret egot. Suurinpiirtein kaikki, mitä he tekevät on todella tyhmää ja idioottimaista – mutta kuitenkin niin perkeleen hulvatonta. Tokassa tuotantokaudessa mukaan kuivioihin astuu sisarusten faija – jota näyttelee kukapas muu, kuin Danny DeVito.

tumblr_mf77w5Yquq1rxfru8o1_500

Charlie on mun lemppari!

Anyhoo. Miksi kukaan ei ole kertonut mulle tästä sarjasta aiemmin? (MIKSI? HÄH?) Tätähän on tehty jo vuodesta 2005 asti ja sarja on aivan mielettömän hauska! Huumori on vähän sarkastista, mikä on tietenkin mun makuuni. Olen nauranut ensimmäsistä tuotantokautta katsellessa niin paljon, että kyllä on kuset muutamaan otteeseen tullut housuihin (onko tämä liioittelua vai ei, sen saatte itse päättää.)

tumblr_meqcvt3HRE1qgcra2o1_500

Ja koska katsoin ensimmäisen tuotantokauden läpi noin päivässä (plus muitakin juttuja siitä listasta), olen nyt käyttänyt koko datatrafiikin mun pask.. monbiilinetistä ja saan elää 90-luvun nettiyhteydellä loppukuukauden (yhyy). Kuitenkin – oli se kyllä sen arvoistakin! Parasta sarjassa on kuitenkin se, ettei tässä ole sitä ärsyttävää studionaurua taustalla – vihaan sitä – se on niin yleisön aliarvioimista.

Kuka muu tykkää? Jos et ole nähnyt tätä, eikä sulla ole mitään katsottavaa kesän aikana, suosittelen ehdottomasti tätä! Haloo, 8 tuotantokautta oujee! Sarjamaratooni!

2 thoughts on “sarjavinkki: it’s always sunny in philadelphia

  1. iiihanaa! tää on maailman paras sarja! oon joskus katsellut tätä telkkarista muutaman jakson ja ollut silleen että voin kattoo toistekin mut ei tullu mitään ykkösjuttua. sit joskus viime vuonna saatiin päähämme mun futislihan kanssa että nyt aletaan kattoa alusta asti ja ollaan ihan koukussa. ollaan katottu kaikki kaudet kahdesti ja sit parhaita jaksoja imetään jatkuvasti uudelleen. mun ykkössuosikki on neloskaudella mac’s big break, ei luoja :D:D myös charlien musikaali on huipuin (day man, wo oo oo, fighter of the nightman, wo oo oo) ja muu original music sarjassa, gaaaaaaaaad.

    charlie on munkin suosikki, mies tykkää macista. ysikausi alkaa syyskuussa, sitä odotellessa! sulle ruåtsinkielisenä nää promopätkät varmaan olis vielä hassumpia ku mulle ruåtsin kääntäjänä: http://www.youtube.com/watch?v=Gjv7tteUau8

    jne niitä on sit siinä sivupalkissa lisää. eikä oo mitään spoilereita, not to worry.

    Tykkää

    • HAHAHAHAH voi luoja toi video! :DDDD Mä oon viel tokassa tuotantokaudessa, kun toi loppui toi datatrafiikki, mutta ootas vaan ku saan käsiini jotenkin loppukaudet. Kyllä on aivan huippusarja. Ei voi muuta sanoa :)

      Tykkää

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s