galaxytrikoot

galaxytightsOlen etsinyt uusia treenitrikoita about ikuisuuden (jotka eivät maksa timantteja), ja kun näin nämä galaxyversiot Gina Tricotissa oli vaan ihan pakko ostaa! (n 25 euroa) Siis niin tajuttoman kuulit, eikö vain? Nyt olen ehdottomasti taas vaihteeksi mun salin magein muija :D (Ainahan mä olen sitä ollut, mutta kun edelliset trikoot tulivat liian isoiksi, olen suurimmaksi osaksi pukeutunut mustiin vaatteisiin –  niin tylsää. But no more!)

Katsellaan huomenna sitten, minkälaisia reaktioita nämä aiheuttavat salilla.

Terv. Aimitenniinolenhuomionkipeä?

Kummat on teidän mielestä kivempi? Mustat vai värikkäät treenivaatteet?

PS. En sulje pois mahdollisuutta, että laitan nämä päälle baariin Se on hyvinkin mahdollista.

5 thoughts on “galaxytrikoot

    • Mä en ainakaan löytänyt Ginan Ruotsin-sivuilta :/ Muutenhan on aina olemassa Black Milk Clothing, mutta niitten pöksyt maksaa ihan törkeästi ja sitten on tullit ja ja ja ja.. mutta kaipa ne on kestävämmät. Toivottavasti löydät jostain! :)

      Tykkää

  1. Päivitysilmoitus: kreisi leggings leidi – star wars episoodi | Mary Ihmemaassa

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s