kun mary heitti (monen vuoden) talviturkin

Heipparallaa mussukat! Olen taas vaihteeksi herännyt ehkä vähän liian aikaisin (kiitos sen linnun.. oikeasti, tällä kertaa tyyppi ihan häikäilemättömästi söi mun eväitä sillä aikaa, kun minä nukuin.. hrmph!) ja kohta olisi aika mennä ostamaan illan sapuskat kaupasta. Tarkoituksena on – jos sää vaan sallii – grillata vähän. En tosin vielä tiedä mitä haluaisin grillata. Ehdotuksia?

Eilen mulla oli muuten aivan huippukiva päivä! Oltiin Lauran, Charron ja Pjärän kanssa syömässä pizzabuffettia (olin niin ähkynä ihan oikeasti koko päivän – ihan hirveä olo – ehkä sen takia käynkin syömässä buffettia joka toinen vuosi, koska sitten unohtaa sopivasti sen ähkyn..) ja sen jälkeen pyörittiin vähän kaupungilla ja katsottiin vähän tämän vuoden OpenART-juttuja (tästä lisää joku toinen päivä) ja sitten mentiin uimaan!

IMG_20130620_134809 IMG_20130617_123436Tässä kohtaa minut tuntevat ihmiset todennäköisesti tukehtuvat aamukahviinsa/teehensä. Minä en ole nimittäin ollut uimassa tai edes missään julkisella rannalla vaikka kuinka moneen vuoteen. Ja silloinkin maksimissaan kerran vuodessa (vahingossa) ja mieluiten  (todella) syrjäisessä paikassa. Jotenkin olen aina vieroksunut julkisia rantoja. Enkä taatusti ole koskaan ollut uimassa isohkossa kaveriporukassa. Eikä todellakaan, jos mukana on äijäkavereita. No way, Jose! Kaipa se on niin, että häpeän kroppaani tai jotain. Ujous tai jotain. Something something.

Mutta ei tällä kertaa. Tosin kesti hetken (aika kauan), ennen kun kehtasin ottaa vaatteet pois. Ja oli ihan hirvittävä olo seistä siinä bikineissä koko maailman tuijottaessa. Mutta muutaman minuutin päästä kuumuus oli jo niin hirveetä, että oli pakko mennä uimaan. Ja se oli aivan ihanaa. Eli monen vuoden talviturkki on nyt heitetty. HIGH FIVE! Nyt ei ole mitään kilometrin pitkää talviturkkia enää haha. Mutta ei se todellakaan ollut niin pahaa, kuin mitä luulin. Kivaahan se oli mennä uimaan kavereiden kanssa (ja he ovat varmaan todella tyytyväisiä itseensä, että saivat mut – maailman itsepäisimmän ihmisen – ylipuhuttua tulemaan mukaan..

Ja tietenkin kävi vähän vanhanaikasesti, että kännykästä loppui akku. Eli mulla ei ole mitään kuvatodisteita siitä, että olin oikeasti uimassa. Joten saatte nyt vaan uskoa mun sanoihini. Mutta menen varmasti sinne uudestaan, jos vaan saan kyydin. Jess. Ensi kerralla kuvia, promise!

Nyt pitää vetää kahvit naamaan ja mennä sinne kauppaan. Ajattelin vielä leipoa omenapiirakan kavereille. Joo ei mitään ressiä hei. Ei ei.

Mutta hei duudelit. Haluan vielä toivottaa teille oikein ihanaa ja rauhallista juhannusta. Pitäkää hauskaa ja olkaa varovaisia sen alkoholin kanssa. Mitäs te aiotte muuten tehdä? Onko jotain hauskaa tiedossa, vai otatteko ihan hissunkissun? Musta tuntuu, että täällä otetaan aika chillisti grillin ääressä :) Ja oletteko muuten heittäneet talviturkin jo?

Puss puss, Mary.

2 thoughts on “kun mary heitti (monen vuoden) talviturkin

  1. Mie oon vinkunu jo kesän alusta miehelle että lähtään heittään talviturkit pois mutta ei oo viä päässy :( Ja meillä juhannus meni mökillä, eilen mentiin ja tänään kotiuduttiin. Aika iisisti otettiin siä. Ammuttiin ilmakiväärillä ja syötiin ja nukuttiin :D

    Tykkää

    • Ooh mökkijuhannus.. Siitä onkin ikuisuus kun itse olen jossain mökillä ollut! Kyllä sä ehdit vielä, pistä jankutus seuraavalle levellille ”MÄ HALU-UUU-UUU-UUU-NNN uimaaaaaaaa-aa-aaa-aaaan NYT! or else.. ” :P

      Tykkää

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s