rakkuloita, jätskiä ja univajetta

Noniin, duuniputki ohi ennen aikoja (ihanaa) ja olisin saannut nukkua tänään niin kauan kun haluan. Milloin herään? Kello seitsemältä. Höh. Kiitos universsumi.

Anyhoo, viime aikoina olen:

– Tehnyt töitä about 80 tuntia. Puolentoista viikon aikana. Oon aika kova.

– Nukkunut keskinmäärin 6 tuntia per yö – eli univajetta on aka paljon. Silmäpussit roikkuvat about polviin asti.

– En ole ehtinyt pestä pyykkiä, joten pyykkikasa on aika huima just nyt – lähentelee jo puoltatoista metriä höhöhö. Ja siivoaminen muutenkin on jäännyt vähän unohalaan. Tiedän ainakin mitä tulen tekemään tänään. Voi vit…

IMG_20130708_152503

Duunipaikka sijaitsee niin landella, että näen lehmiä joka päivä duunimatkan varrella.

IMG_20130705_182102

– Kävellyt ainoastaan 80 km, sen 140 sijasta. Mutta se on ihan okei – koska mulla on tapporakkulat jaloissa. Tänään kun on aikaa, menen ostamaan jotain Compeedeja. Mulla ei ole ollut edes siihenkään aikaa. Eilen kävelin muuten ihan tajuttomassa kaatosateessa ja myrksytuulessa töihin puoli seitsemän aikoihin AAMULLA. Se oli muuten aika vittumaista.

IMG_20130710_070138– Unohdin tietenkin kännykkälaturini töihin. Ja koska tarvitsen sen mukaan Helsinkiin, niin joudun kävelee hakemaan sen. Taidan mennä huomenna. Tänään menen nimittäin salille. Mulla on niin ikävä mun salia. Ja mun lihaksia.

IMG_20130710_142427

– Olen vähän repsahdellut syömisissäni. Ehkä mä tarvitsin sitä, ehkä en. Mutta siis haloo jätskiä! Kuitenkin olen viettänyt melkein tunnin joka illan seuraavan päivän eväiden kimpussa. Jotkut kysyivät, miksi en tee suurta satsia kerralla, ja siten pääsisin eroon jokailtaisesta vittumaisesta kokkailusta. En tiedä. En näköjään ole tarpeeksi fiksu sellaiseen.

– Viikonloppuna pelasin Riskiä ja kävin katsomassa Man of Steelen. Ihan ookoo leffa – Superman ei koskaan ole ollut mikään lemppari, mutta toimi kuitenkin. Mutta nyt ainakin Henry Cavill on mun uus lemppari (onhan se ollut sitä ennenkin – esim Tudors-sarja) koska dammit, tyyppi on håttiskamaa! (Eikö vain likat?) Join mä jonkun muutaman lasillisen viiniä myös.

– Lisäksi olen katsonut melkein kaikki Netflixistä löytyvät Sons of Anarchyt ja kohta mulla ei ole mitään katsottavaa taas vaihteeksi. Jos jollain on jotain kivoja sarjavinkkejä, niin antakaa mulle kaikkihetinyt!

Hmm. Niin no. Siinäpäs olikin sitten about ihan kaikki mitä olen viime aikoina tehnyt. Living la vida loca. Kolme duunipäivää vielä, ja sitten tämä likka hyppää paattiin ja suuntaa nokkansa kohti Helsinkiä muutamaksi viikoksi. Jei!

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s