kahvakuulia ja transformersseja – lomatreeni check.

Olen kärsinyt jo melkein viikon pienestä päänsärystä. Ei muuten hirvittävän kivaa näin lomalla. Se on hyvinkin voinut johtua siitä, etten ole käynyt salilla vähään aikaan (tai mutsin koirasta – go figure.) Joten googlasin vähän täällä lähettyvillä olevia saleja, jossa on suhteellisen halvat kuukausiliput ja kävin ostamassa Malmin Piukoista Paikoista aamupäivä-kortin kuukaudeksi. Jess!

Olen nyt pari kertaa käynyt siellä kukonpieremän aikaan – noin kello yhdeksältä aamulla (joo on se sen arvoista – lomallakin.) Ja muuten aivan ihanaa, että päänsärky on jo alkanut helpottamaan.

Salina Piukat paikat on muuten ihan okei. Se on pieni, mutta siellä on ihan tarvittavat laitteet. Ja lisäksi porukkaa ei todellakaan ole paljon – tänään olin siellä jopa hetken yksin treenamassa ja oli muuten kivaa, kun kukaan ei ollut tiellä! (Yksityissali ftw!) Pystyin vetää ihan omaan tahtiin, kukaan ei kyylännyt neonvaatteitani ja jopa lauleskelin siellä samaan aikaan kun puntteja nostelin (tämä tosin loppui aika nopeasti kun hoilottelin siellä oouououuuu I’m a transformeeer ihan täysillä (siis kuuntelin musiikkia kuulokkeilla) ja mummo, jonka luulin häipyneen aikoja sitten kävelikin ulos juuri sinä hetkenä.. vain minä, vain minä..) Vähän omituista on kuitenkin olla vain naisille tarkoitetussa salilla. Joillekkin se ehkä on just se hyvä juttu, mutta itse en oikein tiedä. Olen niin tottunut siihen, että salilla on sekä naisia, että miehiä. Ainakin nyt ei tarvitse menettää hermoja niistä kyyläilevistä papoista, jotka haisevat 5km päähän vanhalta hieltä.

kahvakuulaIhmettelinpähän vaan sitä, että jos Piukoissa Paikoissa on näitä kuuluisia kahvakuulia (ping @ Kissis) niin miksi, oi miksi, ei oma salini sielä Örppöössä voi hankkia näitä myös? En tosin kuitenkaan uskaltanut vielä niitä testata, koska olin ihan varma, että olisin joko tumauttanut ne päähäni, tiputtanut varpaille tai vahingossa ote olisi lipenyt ja se kuula olisi lentänyt peiliin (niinkun eilen Itäkeskuksen Anttilassa kävi – piti ottaa käteen sellainen lasinen säilytyspurkki ja kansi oli huonosti kiinni, joten se lähti kauniisti lentoon (vähän niinkun keilapallo) ja tippui lattialle ja meni biljoonaan osaan – melkein tyhjässä kaupassa. Ne muutamat kymmenet ihmiset + henkilökunta kääntyivät kaikki kyyläämään mua – noloa. Eli joo, jos satuitte olemaan siellä eilen… se oli minä joka siellä hajoitin paikkoja – ylläripylläri.) Jospa katsoisin netistä jotain videoita, ennen kun alan kahvakuulilla leikkimään, niin ehkä se on turvallista ihan kaikkien kannalta.)

Mutta jess. Ihan kiva paikka. Lisäksi, siinä samalla, kun ostin sen kortin (opiskelijahinta 42 euroa – not bad mun mielestä (vaikka se onkin melkein kahden kuukauden treenit Örppöössä)) niin kävin rasvaprosenttimittauksessa. Huh, oli aika pelottavaa. Tosin olin ihan varma siitä, että se prosentti olisi joko ollut 50+, tai että kone alkaisi huutamaan ”Error, error, error” siinä mittauksen yhteydessä. Mutta se olikin vähän matalempi, eli 31. Kääk. Ei nyt mikään megahyvä – ei ollenkaan – tiedän. Mutta suunta onkin alaspäin ja on hyvä olla jonkinlaisia tavoitteita. Olisi tosin pitänyt mennä silloin vuosi sitten siihen mittaukseen, että tietäisi, paljonko on sitä rasvaa kehosta häipynyt. Mutta no, better late than never. Eikä se mittaus maksanut kun vaan 3 €.

Eli en siis aio lusmuilla ihan kokonaan täällä lomalla ollessa. Jess!

Oletteko muuten koskaan käyneet rasvaprosenttimittauksessa?

PS. Postaus ei todellakaan ole mikään maksettu mainos, enkä hyödy tästä rahallisesti millään tavalla.

14 thoughts on “kahvakuulia ja transformersseja – lomatreeni check.

  1. Hehe, jotenkin hauska (ja kamala) kyllä toi salin nimi.

    Mä treenasin siis vuosia Töölön Motivuksessa, joka on naisten sali. Ja Ruoholahdessa kans, myös naisten sali. Olikin outoa sit laajentaa kahvakuulatunneille Centeriin (Kamppi), jossa oli miehiäki. Ja nyt sit treenaan CT:ta jossa toki miehiäkin, ihan mukaviakin sellaisia! Ja kaikki vetäjät on miehiä. Huisia. On ne miehet ihan siedettäviä.

    Mulla EDELLEEN on toi rasvaprossamittaushommeli (lähinnä KEHONKOOSTUMUS eessä, kerran jo yritin varata aikaa mut se sit kaatu kaikkeen sekavaan aikataulurasittavuuteen. Vois ottaa itteään niskasta kii tässä(kin) asiassa.

    Oli muuten kiva nähä! Koska taas? Sinne Prahaan tuli sit munkin mies kavereineen n. tunti sen jälkeen ku olit lähteny, eli hyvä vaan ettet nähny sitä kännissä. :P (no ei se viel sillon ollu niin pahassa…vasta neljä tuntii sen jälkeen :D)

    Tykkää

    • Haha niin onkin, haha en tosin tiedä, että onko se hauskan kamala vai kamalan hauska (höhö)

      Mä oon ehkä kerran elämässäni törmännyt miesvetäjään.. mutta on the other hand, crosstraining on ehkä aavistuksen machompaa meininkiä kun yoga, pumppi ja combatti joss mä oon käynyt :D Hmm onks sielä sun reenipaikassa mitään kahvakuulailuu nyt, jos tulisin sinne testailemaan joku kaunis päivä?

      Joo ois kyllä ollut kivaa tietää paljonko lihasmassaa on kanssa. Ensi kerralla sitten *pullistelee habaa* no vuosi meni mulla :D (ylikin itseasissa) kunnes siis sain tuon tehtyä haha.

      Joskus ens viikolla? Käviskö? Silloin pitäisi olla vaikka hurumykky aikaa :) Hahah!! :DDD te ette siis jääneet vaan yhdelle.. yhdestä tuli kaksi jne? ;)

      Tykkää

      • Juu, siellä menee kahvakuulatunnit kyllä, löytyy Bootcampia ja sit ihan tekniikkatuntia ja HIIT jossa olin vimeks yksin (shiiiit), tossa enimmäkseen kahvakuulaa mut voi olla muutakin. Ilmaiseksi pääsee kyllä tutustumaan, katso lomake: http://www.compactfit.fi

        Voijaan kyl sopia ihan joku päiväkin. :) Esim. sunnuntaina menis KK Bootcampia klo 12->, nyt tulevana su en ehdi mutta sitä seuraavana kyllä! Mun kortti vanhenee 2.8. , mutta ostan varmaan ihan samantien jatkoa kun tollon alkaa sit lomaki taas.

        En mä hirveesti kyllä juonu, ehkä kolme Prahassa? Mies lähti siitä vielä Looseen mut en jaksanu enää mennä kun pikkasen alko jo väsyttämään.

        Tykkää

  2. Mie oon miettiny kehonkoostumusmittauksessa käyntiä, mutta en oo viel saanu aikaseen. Mut jos vaikka nyt kun syksy saapuu ja alkaa taas enemmän käymään salilla, niin vois varata ajan mittaukseen ja sitten taas keväällä kävis uusiksi, niin näkis onko kehossa tapahtunu mitään positiivista.

    Ja mun tekis miel testata kahvakuulailua kun niitä löytyy salilta jolla käyn, vaan en tunne ketään joka niiden kanssa leikkii, niin jää mulla sit vaan kahvakuulailu haaveeksi. Ei nimittäin innosta 60 euroa maksaa PT:lle opastuksesta..

    Tykkää

    • Niin se oli se munkin ajatus, nyt mitataan ja sit keväällä katsotaan miten meni. Tai ehkä vähän aikasemmin, who knows :)

      Joo haha ei tämänhetkisellä budjetilla ainakaan PThen oo varaa :( ois niin siistii. Ootko katsonut netistä jotain videoita?

      Tykkää

  3. Päivitysilmoitus: mary testaa : hiit:iä kahvakuulien kanssa | Mary ihmemaassa

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s