lakritsiproteiinipatukka? f*ck yeah!

En ole oikein proteiinipatukoiden ystävä. Siis joo kai ne on ihan hyviä välipaloja tai jotain.. mutta mielummin syön oikeaa ruokaa – sama koskee periaatteessa proteiinipulveriakin. Ja sitten mua aina ihmetyttänyt se, että miksi proteiini-
/aterian-korvike-mukamas-laihdutus-patukat aina maistuvat jollekkin suklaalle? Aina! MIKSI?

Nojoo kuitenkin.

Tosin nyt on vähän eri juttu, dietti blablabla – eli periaatteet heitettiin kunnolla jonnekkin huitsin nevadaan ja vedän nyt kaksin käsin pulveria sheikerin kautta naamaan ja välillä kriisin iskiessä proteiinipatukan välipalaksi, vaikkakin vähän omatunto kolkuttaa mutta nojoo. No pain, no gain. No pain. No.. gain. Whatever you do, don’t read the ingredients! 9 viikkoa jäljellä. 9 viikkoa jäljellä. Hieno mantra mulla, eikö vain?

Siinä samalla löysin kaupan hyllyltä jotain aivan tautisen mielenkiintoista – Leaderin tummasuklaa-lakritsipatukka. Ou-mai-gaad. Miten joku on keksinyt laittaa lakritsia proteiinipatukkaan? No pakkohan sitä oli testata ihan heti.

leaderproteinbarJa pakko sanoa, että sinä ihana ihminen, jonka sen lakritsin sinne tungit – RAKASTAN SUA! Tää oli ihan sairaan hyvä juttu tää lakritsi. Rakastan lakritsia. En saa syödä lakua 10 viikkoon (okei 9 jäljellä) mutta tällaisen voin vetää joskus kun kiire iskee – koska siinä on kuitenkin jonkin verran hiilareita.. Jess, me so happy! Lisäksi ostin vielä testiin parit muutkin maut (lakritsi-salmiakki!) mutten ole jaksanut testailla mitään vielä.

Mietin tässä nyt sitä, että pitäisikö mun mennä ostamaan toinen matkalaukku, jotta voisin hamstrata näitä Ruotsiin kilokaupalla? Meinaan olen aika varma, ettei näitä lakujuttuja sieltä saa..

Maistuuko teille proteiinipatukka? Mikä on siinä tapauksessa teidän lemppari?

4 thoughts on “lakritsiproteiinipatukka? f*ck yeah!

  1. Mä oon monta kertaa pyöritelly tuota lakritsipatukkaa käsissäni, mutta jäänyt hyllyyn. En pidä kyllä protskupatukoista, saan inhonväristyksiä niistä. Mut noita Leaderin kahta eri makua oon kokeillut ja ne on ihan ookoo jopa ja siis kuten mainostinkin, hiilareista tosi vähän sokeria.

    Tykkää

    • Ostin kanssa sitä mitä sulla oli sillo viimeks.. mutta sen säästän Ruotsiin :P Yllättävän ”hyviä” noi pari jota oon testannut, mitä Ruotsissa söin oli ihan karseita. Pahin oli kai Gainomaxin patukat hyi vittu.. ei voi muuta sanoa. Kysymyshän kuuluu.. miksi mä testaan noita ku melkein aina ne on ihan skeidaa kumminkin :D

      Tykkää

  2. joo mulle ei kyllä protskupatukat maistu yhtään. tykkään enemmän protskujuomista, koska siinä saa enemmän protskua vähemmillä hiilareilla ja kaloreilla. ainakin jos tietää mitä juo. mun suosikki on qnt delicious protein shake: 30 g proteiinia, 12,2 g hiilaria, 178 kcal. ei sokeria eikä aspartaamia, muita makeutusaineita on. mua niiiiiin risoo sokeri noissa. toi on tommonen eväsvaihtoehto, sit muuten käytän tarvittaessa ihan jotain fastin protskujauhetta (oon kasvissyöjä ja joskus tunnen tarvitsevani protskulisiä jos oikeen menee urheilulliseksi ettei lihakset lähde). dieetit on erikseen tietty ja oikeesti paljon (ja isolla teholla) treenaavat mutta musta tuntuu että tää kaiken maailman protskujauheiden ja -patukoiden ”tarve” on suuresti yliarvioitu ja semmoset perus pirkot vetää ennen ja jälkeen treenin jotain tehojuomia jotka tosiasiassa on parhaimmillaankin niille turhia ja luultavasti vaan nollaa treenin polttamat kalorit (vaikka ne yrittää laihtua).

    Tykkää

    • Mä en oo koskaan maistanu protskujuomia.. tai mitä nyt Gainomaxia hätätapauksessa, niissäkin tosin aika reippaasti hiilareita. No normaalisti en oikein saa mitään paniikkia hiilareista, niin eipä siinä mitään aihetta mulle. Nyt on ihan hirveen rasittavaa selailla kaikkia hiilarimääriä pulvereissa ja patukoissa.. terveisin laiska, moro :D Mä ostin just Fastin Whey+:aa.. tosin se on mansikan makuinen että katsotaan meneekö alas :P

      Joo siis ahhah oon ihan samaa mieltä sun kaa noista jauheista ja patukoista.. Siis vaikka itse reenaan 3-5 kertaa viikossa normisti (ja okei aika kovalla teholla) niin en ole noita harrastanut vaan ihan ruualla menen ja palkkarina banaani + kaakaomaito – ja ihan hyvin toimii.. tehojuomia koskaan oo testannu, itseasiassa en ennen tätä diettii oo edes kuullutkaan sellaisista (tai sit oon mutta vaan menny yhestä korvasta sisää ja toisesta ulos).. mutku se on kato varmaa se et jos vetää niitä, niin sit ei oo enää perus pirkko vaan sit on supertreenaaja pirkko.. (heidän mielestään siis) :DDD

      Tykkää

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s