kun nykyajan tekniikka pilaa ”rakkauselämäni”

Ennen kun lähdin Helsinkiin juttelin erään kivan ja muuten suhteellisen hyvännäköisen jäbän kanssa siellä nettideittimestassa. Ja jutustelu vaikutti todella lupaavalta ja oli kivaa etc, mutta matkani vähän pilasi tapaamisen. Sovittiin, että tavataan kun tulen takaisin. No, sitten yhtäkkiä tää duudeli ei enää vastannut mun viestiin jostain syystä ja mua alkoi vähän vituttamaan, että vaan luuserit kirjottivat ja stalkkasivat mua, mutta ne kivat ja hyvännäköiset vaan dissaa mua, joten en edes kirjautunut koko palveluun kesän aikana. Niin paljon mua vitutti.

Kun taas palasin kotiin Örppööseen, niin ajattelin nyt kirjautua katsomaan mitä siellä sivustolla ont apahtunut. Olin saanut uuden viestin just siltä duudelilta! Jee! Mutta jo parisen viikkoa sitten. Ja sitäpaitsi se viesti oli luettuna.. eli niin sanotusti tämä tyyppi on nähnyt, että olen vastaanottanut viestin ja lukenut sen (mitä en siis todellakaan ole – koska en ollut kirjautunut koko mestaan tänä aikana daah.) Eli siis tyyppi ei saanut multa vastausta, ja ryhdyin heti kirjoittamaan selitystä ja lähetin viestin, että olen muuten taas kaupungissa että nähdäänkö vinkki vinkki, en ole siis häntä dissannut etc – niin saan paluuviestinä, että tyyppi on joko blokannut mut tai poistanut profiilinsa.

NO VITTU KIITOS TIETOKONE TAI MIKÄ LIE BUGI AGAGAGAGAA. KELAA, JOS SE OLI MUN TULEVA AVIOMIES JA NYT ME EI EDES KOSKAAN TULLA NÄKEMÄÄN KOSKA SINÄ (KUKA LIE) PÄÄTIT ALKAA VITTULEE MULLE JA PILAAMAAN KAIKEN!!???

Yhyy.

Voihan vitun maanantai. Vaikka tämä tapahtui kyllä eilen, mutta se on vaan pieni yksityiskohta.

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s