kun löytää uuden toisen kodin.

Aloitin maanantain muuten sellaisella tavalla, mitä en yleensä tee – luin paikallista lehteä netistä aamupalan yhteydessä. Mulle tuli vaan sellainen fiilis, että mun on ihan pakko katsoa mitä siellä lukee. Todella outoa. Mutta turns out – olin oikeassa.. Nimittäin sunnuntaina mun salin sauna (tai siis ”sauna” – ruotsalaisethan eivät todellakaan tiedä millainen oikea sauna on..) oli palanut ja koko sali on suljettuna viikon korjaustöiden kanssa. Eli heti aamusta meni päivä päin vittua (myöhemmin tuli tietoa, että korjaustyöt kestävätkin kaksi viikkoa. Just. )

tumblr_inline_mjo008cEVo1qz4rgpEli mun oli pakko lähteä meidän toiselle salille, sinne missä yleensä käyn ryhmäliikunnassa. Sinne onkin sitten vähän pidempi matka. Blää. No eikun vittuuntuneena matkaan ja kohti uutta salia. Huokaus.

En sitten yhtään tykkää vieraista kuntosaleista. Itseasiassa olen ihan paniikissa, kun astun tuntemattomaan saliin. Kamat ovat väärässä paikassa ja siellä on omituisia ihmisiä jotka kyyläävät (tai siis tämähän voi olla vaan vainoharhaisuutta.. huom VOI olla.) Sitä niinkun näkee mun naamasta, että olen ihan ulalla kaikesta ja vähän eksyksissä. Kelaa, jos vaikka mokaa ja joku nauraa? (Miten niin traumoja ala-asteelta?) Mutta koska on pakko.

Ihan ensimmäiseksi kävelin läpi koko salin ja DAMNATION mestahan on taivas! Sairaan iso, siihen mun vakkarimestaan verrattuna. Uudempia, jopa tältä vuosituhannelta olevat laitteet ja vapaille painoille on vaikka KUINKA PALJON tilaa (eikä vaan pientä hikistä huonetta, joka on aina täynnä äijiä, jotka eivät anna meille muijille tilaa… ) Hitto minä ja mun negatiivisuus.

Sitäpaitsi löysin sieltä KAHVAKUULIA – olen tässä manaillut heh.. jotain puolitoista vuotta, että meijän salilla ei ole kahvakuulia. Tosin olisin tarvinnut 6 kg kuulaa ja sitähän ei tietenkään ollut.. Mutta nojaa. Ei nyt olla sellaisia.

IMG_20130819_112505

Arvatkaa, aionko ikinä enää palata vanhalle vakkarisalille? No en todellakaan. Pystyn tekemään paljon paremmin mun treenit nyt kuin ennen. Enemmän tilaa ja enemmän valinnanvaraa. I like!

Ja tiedättekö mikä on parasta? Ihan siis aivan parasta tässä mestassa? No yksi ohjaajista on aivan sairas håttis. Siis asteikolla 1-10 tää tyyppi on ehdottomasti 12. Omnom. Pitäiskö pyytää siltä vähän avustusta ja leikkiä aloittelijaa? Paitsi, että harmi kun jo heittelin kahvakuulia luonnonlahjakkaasti ja tein maastavetoja sun muita kyykkyjä, kun mikäkin konkari sen edessä jo.. Voihan. Olisi pitänyt suunnitella tätä vähän paremmin.

tumblr_m8b0p6tleE1qd6z84 tumblr_inline_mnwukadw2d1qz4rgp tumblr_mjbbmlWWT51rv7cdvo1_500 tumblr_mdnonrpmZg1rulvej tumblr_mfzudxoK0u1s1ygvdo2_500 vandamageNiin ja hei tiedättekö mitä? Olen kuullut huhuja, että Örppöössä on CrossFit sali. Ja olen metsästänyt sitä kartalta sun muuta ja eilen töissä ollessa huomasin, että sehän on samassa rakennuksessa kun duunipaikkani! Sokea? No todellakin. Nyt vaan pitäisi päättää milloin menen testaamaan.

Mitä kivaa teille kuuluu? Mikä on piristänyt teidän arkea viime aikoina?

One thought on “kun löytää uuden toisen kodin.

  1. Päivitysilmoitus: instailua elokuussa | Mary ihmemaassa

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s