2 vee.

Oho. Tänään on näköjään blogin 2-vee synttärit. Meinasi mennä ihan ohitse, mutta jotenkin muistin, että vuoden tärkein päivä.. eikun toiseksi tärkein mun omien synttäreiden jälkeen.. olisi joskus elokuun lopussa.

Jee muistini toimii edelleen! Edes joskus.

Huh huh. Kaksi vuotta. Ihan kun olisin aloittanut eilen kirjoittamisen. Tässähän ollaan tehty vaikka mitä. Juteltu leffoista, nolattu itseämme julkisilla paikoilla/sekä kotona, ryhdytty reeni-hörhöiksi, tehty vähän diy-juttuja, jaettu reseptejä – ja hei haloo miksi puhun itsestäni me-muodossa?

Ainoa mitä en oikeastaan ole tehnyt ollenkaan on jotain mitä ihmiset kutsuvat opiskeluksi. Oho. Nooo… kyllä mä vielä joku kaunis päivä.

robertdowneyjrbirthdayIik Robert Downey Jr !!

Anyhoo. Mitäs nyt tehdään? Miten vietetään 2-vee synttäreitä? Juostaanko kaikki alasti kaupungin läpi? Hypätäänkö lentokoneeseen ja tavataan jossain maailman toisella puolella? (Mielikuvitusessa siis, koska mulla on just ja just varaa matkustaa bussilla duunipaikkaan, joka on kaupungin toisella puolella?) Vedetäänkö perseet? Ideoita?

Parhaimman idean heittänyt saa yllätyslahjan! Aikaa teillä on heittää ehdotuksia viikon, eli kun kuukausi vaihtuu aika menee umpeen. Eli siis 1.9 kl 00:01.

EDIT. Kommentoi mitä vaan + sposti tai vastaava yhteystieto ja olet mukana arvonnassa. Aikaa on nyt 5.9 asti!

Sovitaanko näin?

23 thoughts on “2 vee.

  1. Päivitysilmoitus: missattu synttäriarvonta ja tiistaihedari | Mary ihmemaassa

  2. mä jo kerran alotin tähän jotain kirjottaa mutta ku en keksiny mitään sanottavaa :D nyt on sit vissiin lupa olla sanomatta yhtään mitään. ni onnea blogille ja hauiksenkasvatukselle sitte vaan :D

    Tykkää

    • Hehe niin mä vähän arvasinkin, ettei kukaan keksi mitään sanottavaa :P Välillä on ihan parasta olla sanomatta mitään, so i’ve heard!

      Tykkää

  3. Mä odotan edelleen että tulet Turkuun ni voin tarjota sulle kahvit :D Eikö se olis vähä sellasta synttäripäätöntä, vaikka vähä viiveellä? Kahvia ja sarjakuvia vaikkapa Cosmic Comic Cafessa.

    Tykkää

    • Mä itseasiassa olin tulossa Turkuun kesällä! Mutta se kaatui sitten siihen etten uskaltanut ajaa autoa sinne ja jos olisin ajanut en olisi saanut juoda terassilla mitään kivaa :( Mutta voisinpa hyvin muuten matkustaa sinne jossain vaiheessa! :D

      Tykkää

  4. Mä en kans osannut ! Onpas sulla ollut kauan tää blogi jo :o

    Kyllä sun tän takia täytyy vähän luistaa sun dieetistä ja syödä muutaki kun puuroa (suolan kanssa tai ilman :D)!

    Tykkää

  5. Onnea 2-vee!

    Mun blogi täyttää 4-vee nyt syksyllä (tai no 5-vee jos tarkkoja ollaan, mutta kun vuoden verran se oli vaan tyhjän panttina..), mut en aatellu mitenkään juhlia. Ehkä ens vuonna sit jos viel jaksan blogia kirjoitella :D

    Tykkää

  6. Päivitysilmoitus: pre-maanantaipotutus | Mary ihmemaassa

  7. Onnea!! Toihan on kylla tosi hyva saavutus, tasta saa ja pitaakin olla ylpee! Ma funtsin just miten vois juhlii, mut sen pitaa olla jotain geek-tastic ja mielellaan ne batman-leggarit jalassa (oon muuten vahan kade niista).

    Tykkää

    • Joo todellakin! Batmanleggarit ovat tosin so far ollut ahkerassa käytössä ainoastaan kotona.. koska ei ole ollut mitään tekemistä viime aikoina.. mutta kyllä mä vielä jotain keksin! :D

      Tykkää

  8. Päivitysilmoitus: peruskoulutraumoja | Mary ihmemaassa

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s