(purkka)riippuvuudesta

purkkariippuvuus

Nyt kun herkuttelu on vähän aikaa pannassa (möööh) ja lopetin nuuskaamisenkin niin elämä on ihan perkeleen tylsää. Joten oli pakko hankkia uusi riippuvuus. Purukumi! Tosin dietin ”sääntöjen” mukaan purkkaakaan ei saa vetää liian paljon, koska siitä tulee ihan hirveesti extra kaloreita (ooh yhdessä purkassa on kai kokonaiset 6 kaloria.. omg TODELLA paljon extraa joo. Kamalaa.)

Tuo Extran Bubblemint on just nyt mun lemppari. Se maistuu ihan Hubba Bubbalta (kai), mutta on ihan sokeritonta. Mutta näköjään on monia muitakin makuja löytänyt tiensä mun ostoskoriin kaupassa. Itseasiassa löydän noita purkkapusseja/paketteja vähän jokaisesta laukusta ja taskusta ja nurkasta, jostain kumman syystä. Ja en ole ollut kotona vielä edes viikkoakaan!

Mutta eikö se olekin niin, että yleensä yhden addiktion vaihtaa toiseen? (Olen sortunut vain ainoastaan yhden kerran kun on ollut kyse nikotiinista kuluneen kolmen viikon aikana. Olin salaa röökillä Ninan kaa, mutta älä kerro siitä mun äidille.. Sokeriin en ole sortunut kertaakaan, ei ole edes ollut makeanhimoa. Todella outoa!)

Mistä sinä olet riippuvainen?

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s