yksi semihajonnut pyörä, myöhästynyt kirja ja vatsaongelmia – tunarointi jatkukoot.

Minulla on ollut ihan sikaouto viikko. Siis olen ollut niin hyvällä tuulella,  mutta kuten jo useimmat teistä tietää, niin ollut vähän vastoinkäymisiä tässä pariin otteeseen. Voi, jos ne olisikin jääneet siihen, kuten joku teistä kommentoikin.. wait, there is more.

Keskiviikkona istuin TinAn kanssa luonaalla kaupungilla, aurinko paistoi, oltiin shoppailtu vähän ja silleen ja keskutelu meni öpäyt näin:

IMG_20130904_130008

Minä: ”Siis hitto, tää viikko on kyllä ollut aika fantastinen.”
Tina: ”No hyvä!”
Minä: ”Niin siis, tiedän, että maanantai ja tiistai meni vähän silleen.. perseelleen, mut mä niinkun.. nauroin asialle ja jatkoin matkaa.”
Tina: ”Haha, mä kyllä lollasin aika paljon itsekseni, kun kerroit mitä oli tapahtunut. Mutta hyvä, ettet jäänyt sitä murehtimaan. ”
Minä: ”Niin, siis pahin on jo tapahtunut. Nyt ei voi enää tämän viikon aikana tapahtua yhtikäs mitään.”

Ai ei vai?

No ensinnäkin, mentiin ostamaan mulle pyörä. Koska Uni on toisella puolella kaupunkia en todellakaan jaksa kävellä sinne joka päivä, ja sitten vielä kävellä toiselle toiselle puolelle mun salille. No way. Ja bussi on out of the question – koska saan kilarit kun se on niin täynnä ihmisiä. En pidä ihmisistä aamuisin. Mutta pyörässähän pitää olla kori. Kaupassa oli vaan sellaisia, jotka pitää ruuvata kiinni pyörään. Tai siis joutuu poistaa koko sen tangon tai mikä se on jolla pyörä ohjataan.. ja sitten laitta teline siihen pistää kaikki takaisin paikoilleen. Mutta kaupassa ne vaan sano ett tuosta tuo ruuvi pois noin ja tuosta noin ja sitten teline siihen ja nips naps valmista. Tina ja minä oltiin silleen, että okei, simppeliä.

Tina ja mä kokeiltiin nips naps, ohjain kädessä ja joku osa puuttui ja ei saatu sitä takaisin. Minuutit meni, tunti meni ja multa tuli jo kaikki kirosanat ja melkein jopa itku kurkkuun, koska mun piti mennä töihin. No ei me sitä saatu sitä koria siihen kiinni, eikä muuten tankoakaan, joten lainasin Tinan pyörää ja menin äkkiiäkkii töihin. Ja töissä ne vaan: Sulla ei muuten ole töitä tänään.

IMG_20130906_160012No vittu jees. Jäin kuitenkin tekemään töitä ja sillä välin Tina hommas sen tangon kiinni pyörään taas. Koria ei olla vielä tajuttu miten se kiinnitetään. No joku kaunis päivä sitten. Ei kai se nyt niin tärkeä ole…

Mutku, wait there is EVEN more. Sain eilen s-postia kirjakaupasta, josta tilasin kurssikirjat, että yksi niistä kirjoista (ja vielä se, jonka tarvitsen ekana) on myöhässä, joten se tulee joskus viiden miljoonan vuoden päästä. Ja mun pitäisi lukea se tiistaiksi. Kiva. Eli joku joutuu menemään huomenna kasilta kirjastoon lukemaan sitä. Laitoin kirjakaupalle vihaisen kirjeen, jossa totesin myös, että pilasivat mun viikonlopun KOSKA JOUDUN MENEMÄÄN KASILTA KOULUUN LAUANTAI-AAMUNA! Ihan täysin vitusta, jos multa kysytään!

Ja hei.. THERE IS EVEN MORE! Dietti juunou. Tämä viikko on ollut vähän rauhallisempi viikko, ei paljon treenejä, paljon lepoa ja vielä yksi tankkauspäivä. Tankkauspäivä siis tarkoittaa sitä, että saa syödä hiilareita ja pitääkin. Voin sanoa sen verran, että hyi helvetti olipas huono olo koko eilinen päivä. Mutta se ei ole asian pointti. Tiedättekö, mitä hiilaripäivä tekee sen jälkeen, kun on ollut ketoosissa melkein 4,5 viikkoa. Se pistää vatsan aika kivasti sekaisin. Siis todella sekaisin. Siis niin sekaisin, että suurimman osan päivästä vietetään vessassa. (Sori, jos tuo oli liikaa infoa..)

IMG_20130905_185639

Olisin voinut olla todella fiksu tämän homman kanssa. Esim pitää se keskiviikkona, tai siirtää huilipäivät viikonlopuksi, kun olen vapaana. Mutku mä en nyt ole aina ihan messissä ja fiksu. Mähän pidin mun tankkauspäivän päivää ennen kun meillä on ensimmäinen ”liikuntatunti” koulussa. Voitte varmaan jo vähän arvioida, miltä tuntui juosta neljä kertaa liikuntasalin ympäri, kun vatsa on aivan sekaisin. Ja sen jälkeen tehdä jotain jumppaa. I rest my case.

Jos nyt vaikkapa lauantai ja sunnuntai voisi mennä niinkun ihan iisisti, niin olisin todella, todella kiitollinen. Mutta olen kuitenkin todella hyvällä tuulella :D Olenkohan seonnut nyt ihan lopullisesti? Ainoa, mikä oikeasti vituttaa on tuo huominen kirjastoon meneminen.

Toivottavasti teidän viikko on mennyt huomattavasti paremmin!

Mukavaa viikonloppua mussukat!

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s