totuus on tuolla ullakolla – x-files 4evör

Okei, mulla oli ehkä nuorempana lievä lukihäiriö, koska luin kauan, että ”The truth is out there” käännöksen ”totuus on tuolla ullakolla”. Ja kesti tosin vähän aikaa, kunnes tajusin, että se totuus on tuolla ulkona eikä missään ullakolla! Höh! Ei ihme, etteivät ikinä olleet missään ullakolla totuutta etsimässä.

Kelatkaa, X-Files alkoi kaksikymmentä vuotta sitten. Siis.. olen fanittanut jotain sarjaa kaksi kolmasosaa mun elämästä. En tiedä, tekeekö se minusta .. oudon vai vanhan? Vai sekä, että. Totuus on kuitenkin se (päivän sana: totuus? gnaah), että rakastan edelleenkin Salaisia Kansioita. Olen katsonut koko sarjan vain neljä kertaa läpi (+yksittäisiä jaksoja noin biljoona kertaa), aivan liian vähän mun mielestä. Ehkä olisi aika katsoa uudestaan? Uudestaan, uudestaan!

Tiistai-illat (sehän tuli tiistaisin eikö vain, Maikkarilta klo 22.30? Correct me if I’m wrong.. ) oli mulle ja mamille pyhiä. Joo tiiän, mun mami fanitti sarjaa ihan yhtä paljon kun minäkin! Se on niin kovis se meijän mami. Anyhoo. Tehtiin aina jotain voileipiä ja katseltiin X-filesia ihan ihmeissään, sillä aikaa, kun systeri veti sikeitä. Voi niitä aikoja! Pidin jopa yläasteella esitelmän X-Filesista. Ja mulla oli X-Files kirjoja. Jennyn kanssa fanitettiin aina ihan sikana sarjaa.. itseasiassa, teemme sitä edelleenkin. Jenny ehkä aavistuksen enemmän ku minä, mutta se onkin sellainen crazy tv-series-lady (pahempi kuin minä!)

Kuka muu fanittaa Mulderii ja Scullya??

4 thoughts on “totuus on tuolla ullakolla – x-files 4evör

  1. Ei jessus, 20 vuotta sitten? Kieltämättä tuli vähän vanhahko olo myös itselle… Muistan nimittäin kyllä kun sarja alkoi. :I Mä olin niin kiltti ja kunnollinen hellarilapsi etten kyllä tommosia hirvityksiä katsonut kuin vasta vanhemmalla iällä, mutta koskaan en kyllä ole tainnut X-Filesiä kattoa kokonaan. Alkoi kyllä tehdä mieli. Ja tehdä voileipiä siihen kaveriks!

    (Haahhahhahhaaa ”totuus on tuolla ullakolla”, parasta!)

    Tykkää

    • Joo-o 20 vuotta! Mä olin vähän erilainen nuori ja katsoin kaikkea kauhuleffoja jo silloin O_o Kannattaa katsoa läpi, okei ne viimeisimmät tuotantokaudet ei ehkä ole niitä ihan parhaita, mutta mutta.. kannattaa kuitenkin. Kelaa kuinka monta voileipää voit vetää sen aikana! :DDDD <- tulee noin monta tuplaleukaa niistä.

      Heh, mun ilme kun esimmäistä kertaa luin sen oikein:

      kflkf

      Tykkää

  2. hah 20 vuotta. sitä kyllä tässä iässä (mummojahan täs ollaan?) alkaa ihmetellä että miten kauan jostain asioista oikeesti on vaikka tuntuu että justhan siellä riparilla oltiin (joo 15 vuotta sitten) tai vastahan mä lukiossa oon opiskellu uintitekniikkaa (niin sillon vuonna 2000 vai? vasta 13 vuotta sitten ja mahtaa olla ihan tuoreessa muistissa…).

    mulle on jäänyt se eerie tunnarimusiikki x-fileseista enemmän kummittelemaan kuin sen sarjan sisältö vaikka nyt kun ajattelee että 10-vuotiaalle tollaset jutut vois olla vähän liikaa.

    Tykkää

    • Haha joo nyt kieltämättä tuli lievä mummofiilis.. Sanos muuta 10 vuotta sitten on 90-lukua! eeeeiku.. damn. mä kirjoitin just ylioppilaaksi! Enpäs muuten kirjottanutkaan höh :( Se on kyllä todella outoa, miten sitä ei oikein tajuakaan sitä, miten aika menee eteenpäin.

      Onhan se tunnari aika kreepy.. mutta hyvä, kun edelleen kakskyt vuotta myöhemmin kuulostaa aika damn hyvältä ..

      Tykkää

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s