ottaa päähän pt 542

Asiat, jotka ottaa päähän tänään:

  • Mulla on kurkku kipeä. Eli pakko jättää treenit väliin kunnes on parempi olo. Yhyy, olen muutenkin ollut salilla viimeksi PERJANTAINA! Periaatteessa tämä ei edes haittaa, olen niin tätä myöten täynnä diettiä. Antakaa mulle karkkia ja jätskiä jo! Tai edes perunaaa tai jotain. Huono tuuleni todennäköisesti johtuu siitä, etten ole käynyt salilla. Treenattiin joo jotain armeija-treeniä koulussa  (elämäni rankimmat treenit ikinä!)  ja pelattiin sählyä, mutta muuten nada. Nothing. Yhyy.
  • Idiootit, kas yllättäen. Olin taas kiertelemässä siellä lemppari second hand kaupassa, ja tein sen emämokan, että menin sinne melkein heti kun se avattiin. Se tarkoitti sitä, että kauppa oli täynnä ihmisiä.. (MENKÄÄ TÖIHIN HALOO! Tai jonnekki muualle (se aukesi siis klo 12.)) On se kumma, että tönitään ihan pokkana ja seistään rupattelemassa ja tukkimassa tietä ihan missä sattuu. Niin ja kiilataan jonossa. Kamoon ihmiset, käyttäytykää!
  • Niin, ja käyttäytyä voi muuten liikenteessäkin. Esimerkiksi liikuttaa sitä päätä ja katsoa, tuleeko pyöriä/autoja/jalankulkijoita. Välillä musta tuntuu, että olen ainoa ihminen tässä kaupungissa, joka katsoo olan yli tuleeko sieltä joku/jotain. Ihmiset pomppaa tien yli ihan miten sattuu katsomatta, olisko riskiä tulla yliajetuksi. Jotenkin musta tuntuu, ettei täällä Örebrossa kyllä opetella lapsille, miten liikenteessä käyttäydytään. Siksi kaikki ovat niin URPOJA täällä. PERKELE!Sen takia näytän aina tältä kun liikun tässä kaupungissa, varsinkin pyöräillessä:

    The-Shining-the-shining-16869478-594-499
    Paras oli eilen, pyöräilin kotiin koulusta, joku urpå-ukko käveli ihan pokkana PYÖRÄTIELLÄ. No pimputin kelloa. Ei liikkunut ukko minnekkään. Pimputin uudestaan, useamman kerran. Ukko kääntyi, katsoi minua tyhjällä katseella ja jatkoi matkaansa. Haistatin sille vitut suomeksi ja pyöräilin ohi. Gnaah-argh-nnngggggh.

  • En muuten tiedä mistä tuo kuva on, eli source unknown. Se ei ainakaan ole Google. Ai, että mua ottaa niin päähän, että tänä päivänä porukka edelleenkin kirjoittaa blogeihinsa, että ”kuvat googlesta.” No onse kuulkaas jumalauta, ettei osata. Google ei omista niitä kuvia, se on hakukone, mistä … aaaaargh. Ei jaksa. OPPIKAA!
  • Olen muuten vaihteeksi jutellut yhden kivan hepun kanssa, nettideittijutussa. Mutta. en voi tavata sitä, kunnes dietti on ohitse. Ai miksi? No, koska, en voi mennä yhdelle.. ”Joo siis mulle vettä tai laittilimua, ei MITÄÄN muuta..” En voi mennä syömään, ilman, että vaikutan joltain vitun tylsältä, stereotyyppiseltä laihduttajalta ”Mulle tulisi sitten 150 krammaa broileria, sitä EI SAA paistaa voissa tai öljyssä, ja siihen sitten AINOASTAAN vihersalaattia, tomaattia ja kurkkua kyytipojaksi. Kastikkeeksi haluan 15 g oliiviöljyä – omaan kippoon. Ei leipää, ei perunaa, ei riisiä ei mitään, joka muistuttaa hiilihydraattia tai sokeria? Jälkiruokaa? Ottaisin ihan pelkkää vettä, ilman sitruunaa. Kiitos” Jos mä meen deitillä syömään mä haluan syödä ihan vitunmoisen pihvin ja ranskalaisia! Ja juoda alkoholi, jos siltä tuntuu. En mitään salaattia. Phtyi. Leffaan ei ole menemistä, ellei mukana ole säkkiä irtokarkkeja, tai edes poppareita. Tää on niin tylsää yhyy!

    gameofthrones

  • En koskaan saa tuota Game of Thronesia luettua. Vielä on 120 sivua jäljellä. Se ei vaan lopu ikinä! Ja mulla on noin 12456 kirjaa, jotka odottavat lukemista. Estääkö se minua ostamasta lisää kirjoja? No ei tietenkään. Terveisin. Ostin kirpparilta kolme Sookie Stackhouse-kirjaa, yhden sikapaksun pokkarin ja tilasin äskettäin netistä kaksi ihan random kirjaa. Hupsista saatana taas. Noku halpojaaaa…
  • Mun tekee mieli nuuskaa niin maan perkeleesti. Ja pahimmat nikat tuli muuten opiskellessa. Olen nyt ollut 5 viikkoa ilman (paria poikkeusta lukuunottamatta..) mutta damnation, että tekee edelleenkin niin tiukkaa..

Ja joo, jospa mä lopetan tän wajnaamisen vaikkapa tähän ja teen jotain fiksua, esimerkiksi opiskelen vähän tai siivoan.. tai jatkan True Bloodin katsomista! Eikun siis opiskelu it is..

Mikä teitä ottaa päähän tällä hetkellä?

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s