kaalihimo

Jostain kumman syystä olen täysin rakastunut kaaliin. Periaatteessa mikä tahansa kaali – kukkakaali, parsakaali (bråkkåliii omnom), ruusukaali, mutta valkokaali om nom. En tiedä mistä tämä oikein johtuu. Oi, jos saisin vaan upottaa ne voihin ja syödä omnom suolan kera. Ohhohohooo.

En ole aikasemmin mitenkään erityisesti pitänyt esimerkiksi lämpöisestä kaalista – tulee vaan mieleen koulun kaalilaatikko, tai kaalikääryleet tai kaalikeittoa. Pthyi.

MUTTA! Nyt dietin aikana, kun ei ole noita hiilareita saa syödä niin paljon kun huvittaa, olen juustohöylällä (tai ihan veitsellä) leikannut ohuita suikaleita, jota olen paistanut pannulla soijakastikkeessa (joka taitaa muuten olla täysin ”kiellettyä” dietissä, who cares, not me?) ja heittänyt sekaan herkkusieniä (ne myös kiellettyjä – mä en oikein ole hyvä näiden kieltojen kanssa näköjään – olen öpäyt tätä mieltä tästä asiasta just nyt.. (Kai klikkasitte? :D)), kinkkua (joo periaatteessa tätäkään ei saisi syödä.. mutku kana tulee niinkun korvista ulos, kun mä en periaatteessa kanaa edes halua syödä..) ja tomaatteja ja sitten maustanut vielä pippurilla ja suolalla. Mieluiten vaihdan tuon kinkun kyllä fetaan – aivan törkeän hyvää!

Miten voi olla himo.. tuollaiseen randomiin ja vähän puolnäästiin ruokaan? Pakko saada joka päivä!

kaali

Mitä omituisia juttuja te syötte? Kaikkilla on varmaan joku systeemi. Voin syödä ihan hyvin kalapuikkoja ketsupin kanssa… Tunnustakaa pois nyt vaan!

PS. Mun jääkaappi haisee muuten ihan pierulle, kun se on ihan täynnä kaalia..

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s