parasta syksyssä

Pidän teestä ihan hirvittävästi, mutta jostain syystä juon sitä melkein ainoastaan syksyisin ja talvisin. Voin kyllä juoda muutenkin, mutta muutun suurkuluttajaksi vuoden pimeimpään aikaan ja kehitän teehimon. Varsinkin opiskellessa/ lukiessa on ihanaa pitää megakuppi kuumaa teetä lähettyvillä ja haistella höyryävää ihanaa tuoksua ja aina välillä siemailla sitä – ja aika usein polttaa kiellen siinä samalla, koska liian kuumaa. Mitä siitä ahneudesta sanotaankaan? Tänään olen jo juonut 6 kuppia, koska olen opiskellut melkein 7 tuntia (aivot ovat kieltämättä vähän tööttinä just nyt, eli jos teksti on todella tökstöks-suomea (siis enemmän kuin normaalisti) se johtuu siis siitä…)

Tänään löysin tällaisen mielenkiintoisen version kaupanhyllyltä:

IMG_20130916_135440Mansikka-cupcake :D Ihkuuu. Tosin mun mielestä se maistuu vaan mansikalta. Ja kesältä. Muhun kyllä uppoaa melkein ihan mikä tahansa tee, tosin ei Roobois tai Liptonin sitä peruskuraa. Hah, Suomesta mukaan ostetut Nordqvistin teet ovat jo loppu, voi itku. Pitää ostaa enemmän teetä ensi kerralla!

Kuka muu tykkää teestä? Mikä on lempparimakusi?

10 thoughts on “parasta syksyssä

  1. Mä aina petyn teetä juodessa. Ne tuoksuu niiiin ihanalle ja sitten, blaah, maistuu vedelle. :D Eli en ole mikään suurkuluttaja :P

    Tykkää

    • Joo välillä toi kyllä tapahtuu mulle kans. Tai sitten liotan teetä liian kauan ja siitä tulee kitkerää skeidaa.. mut sillo ku se onnistuu omnom

      Tykkää

    • Mulla on kanssa vähän vielä sitä IHQua.. mutta suurimmaksi osaksi maistuu mun mielestä sokerille :( Tota OMG pitäisi kyllä testata!

      Tykkää

  2. Mä juon teetä all day everyday! Oikeesti parasta on earl grey eri versioineen, mut mansikka on niin hyvää et kuka tarvii karkkia kun voi juoda teetä! Luin opiskelukaverin blogista kirsikkateestä ja sitä on pakko saada koska KIRSIKKA. Voisin puhuu teestä loputtomiin. Nerd.

    Tykkää

    • Earl Greyta en muuten oo juonu vuosikausiin! Mä ostin joskus vuosi sitten Forsmanin kirsikkateetä (koska KIRSIKKA – mäki rakastan kirsikkaa kaikissa muodoissa) mut helvetti se ei ollutkaan niin hyvää, heitin jopa sen pois kun ei uponnut. Kirsikoista puheen ollen, ostin just kirsikan makuista heraproteiinia :D pitää vaan syödä entiset pois että pääsee maistamaan!

      Tykkää

  3. Tee best! Omat lempparit on Clipperin perus vihreä tee, Liptonin Forest Fruit ja Green tee Citrus, NAM!

    Tykkää

    • Joo Clipperin teet on kieltämättä hyviä, tosin mä ostan niitä niiden pakettien takia, koska niin söpöjä :DDD (makes perfect sense!)

      Tykkää

  4. Päivitysilmoitus: viime aikoina olen… | Mary ihmemaassa

  5. Päivitysilmoitus: instailua syyskuussa | Mary ihmemaassa

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s