kanankoipia kaikkialla

Miehillähän on tunnetusti aina jotain sanottavaa meidän naisten ulkonäöstä, liian laiha, liian läski, liian lihaksias, liian sitä liian tätä ja liian gnaah. Olen 30 vuotta saanut kuulla varsinkin miesten mielipiteitä siitä, miltä näytän ja miltä mun pitäisi näyttää. No nyt perkele, kun olen kuntosalien konkari (kröhkröh) ja OPISKELEN aihetta (esim fysiologiaa .. en vielä siis mutta kohta!) niin täältä pesee takaisin.

VOISIKO JOKU SELITTÄÄ MIKSI NIIN MONET JÄBÄT/MIEHET UNOHTAVAT TREENATA REISIÄÄN JA POHKEITA? Halloo! Siis näitä kanankoipia on ainakin meidän salilla vähän liiian monella. Muuten on niinku yläkroppa kunnossa, hienot lihakset etc, mutta koivet on niinkun tikut. Todella epäsymmetristä ja muuten aika hassun näköistä, no offence.

skip-leg-day-21160_w

Jopa tietyt julkkiksetkin ovat näköjään unohtaneet leikkiä jalkaprässillä ja tehdä kyykkyjä.

hugh jackman

Siitäs saitte kanankoivet! Ei mulla muuta tällä kertaa.

Siis tämähän ei muuten tarkoita sitä, että mitenkään tsiigailisin miehiä meidän salilla.. Eikun oottakaa.. se on just sitä mitä teen. Don’t judge me, olen ollut sinkkuna waay liian kauan!

Meeh. Nyt alko tekee mieli kanankoipia. Siis oikeita kanankoipia, syötäviä. Tulisia mieluiten..

7 thoughts on “kanankoipia kaikkialla

  1. glamour muscles! treenataan habaa ja pecksejä kun ne näkyy mut ei niillä muilla niin väliä.

    mä sain luvan harjoittaa takareisiä, whee, ehkä mullakin joskus taas on jalkapäiviä :D

    Tykkää

    • Mut, mut eiks kukaa kerro niille, et kun vaatteet vähenee – nyt en siis tarkoita kaikkia vaan esim sortsit.. – nii ne näyttää tosi hassuilta? :(

      Mulla joka päivä on jalkapäivä :D Kyykyt ymsyms ♥

      Tykkää

  2. Päivitysilmoitus: sinkkuelämää: how to tinder | Mary Ihmemaassa

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s