instailua elokuussa

elokuu1
1. Dietti alkoi, ja samalla elämästä tuli kurinalaista ja vittumaista.
2. Olin Jennyn kanssa syömässä sushia Helsingissä. Tai siis, Jenny söi sushia, minä söin proteiinipatukan ja join vihreetä teetä. Sanoisin, että mun eväät oli paremmat… mutta silloin valehtelisin.
3. Joku mukula oli piirtänyt hienon Hulkin Pukinmäessä :’)
4. Ostin törkeän määrän karkkia mukaan Örppööseen! (Jotka on edelleenkin syömättä – Haluan huomauttaa, että tämä on aikamoinen saavutus multa, jolla on erehtymätön karkkitutka. En siis normaalisti pysty säästämään karkkia edes seuraavaan päivään (en pysty edes nukkumaan, jos tiedän, että jossain kämpässä on karkkia.. haha (olen tosissani!)), saati KUUSI JA PUOLI VIIKKOA!  Eli antakaa mulle nyt ees pienet aplodit. Ai ette anna? No, annan itselleni sitten! *taputapu* )
5. Ja kun tulin kotiin Örppööseen, posti oli tuonut Saksata yllättäen lisää karkkia! (Oh happy day!) Sekä kortin New Yorkista. Kerrankin näin, eikä vaan laskuja. Mulle saa siis aina lähettää kivoja juttuja postissa! I don’t mind ;)
6. Sain siskolta törkeän hienot korvakorut. Ja noin biljoona muuta korua.

elokuu2
1. Sitäpaitsi Örppöössä oli jo syksy. Ihanaa!
2. Löysin uudelta salilta kahvakuulia. Ja olenkin kahvakuulaillut aika kivasti sen jälkeen!
3. Testasin Leaderin proteiini-suklaapuddingia-mikälie, ja pakko sanoa, että hyi helvetti mitä kuraa! Ihan sikapaksua ja täynnä jotain kikkareita eikä edes maistu kunnolla suklaalta. Yök. Pthyi. En ikinä, koskaan, enää aio syödä mitään tuollaista paskaa.
4. Litistin ihan vahingossa raejuustopurkin (yhyy en tajua, kuinka voimakas olen nykyään..) Ja samalla ihmettelin, että miksi Ruotsista ei saa rasvatonta raejuustoa? Normaali Keso täällä on 4% (ja sama tuote Suomessa on 1.5%, joka on Ruotsissa Mini-Keso? Defuq?)
5. Olin pari päivää töissä ja söin ällöttävää ja litkumaista puuroa aamupalaksi. Välillä sitä jopa epäonnistuu puuron teossa.. Siis mikropuuron, huom. Älkää kysytkö miten?
6. Karkin lisäksi ostin myös kasan proteiinipatukoita, varsinkin lakunmakuisia. Mutta ne loppui aika nopeasti. Alkoi melkein itkettää.
7. Tätä syön joka aamu nykyään: Munakas (tai siis tuon pitäisi olla munakas..) ja vihanneksia. Alkaa vähän kyllä tökkii jo.  näin 6.5 viikon jälkeen.
8. Jääkaappi oli vähän tyhjä välillä, jostain kumman syystä ruokaa uppoaa aika reippaasti.
9. Olin lounaalla Charron kanssa. Charro söi ihanaa omnom kiinalaista, minä salaatin. Huokaus.
10. No, just nyt diettini on pelkkää clean eatingia.

(Is it just me, vai alkaako teitäkin ottaa päähän sana ”dietti”?)

elokuu4

1. Joku oli laittanut kivan lapun kaappiin salilla. Jos ette hablaa svenskaa, niin tuossa lukee, että kelpaat sellaisena kuin olet. Muistaakaa se :)
2. Olin selvinpäin baarissa, kaverit eivät olleet. Mutta oli hirmumukavaa kuitenkin.
3. Dexteriä ja teetä ♥
4. Suomessa ollessa muuten värjäsin hiukset. Tai no tarkemmin tein värinpoiston latvoihin, ja nyt latvat on todella vaaleat. Porukka ei kuulemma välttistä aina edes tunnista mua kaupungilla, hohoho.
5. Tein Stormtrooper-ristipiston (ja lähetin sen Jennylle piristykseksi.)
6. Löysin maailman hauskimman peltipurkin kaupasta. Repeilin tuolle varmaan puolisen tuntia.

elokuu51. Uunimunakasta aamupalaksi, jossa on sipulia, pinaattia ja tomaattia.
2.  Tein myös Darth Vaderin, jonka annoin Almedinalle häälahjaksi. Hehe, vähän myöhässä. Sillä häistä on jo puoli vuotta öpäyt.
3. Tämä on ihan tarkoitettu teille, jotka sanoivat, ettei niille ylisödeille klemmareille ole mitään käyttöä. Niillä voi esimerkiksi sulkea maustepusseja. Ai ei ole käyttöä vai?
4. Itkin onnesta, kun vihdoinkin löysin Leaderin Lo-carb patukoita Örebrosta! Jos joku muu etsii niitä Ruotsissa, niin ainakin Hälsokraft-ketju myy niitä! 20 kruunua tsipale! (Jopa lakua löytyy ♥♥♥♥♥♥♥)
5. Aterioiden preppausta.. zzzz maailman tylsintä ikinä. Koko ajan saa muistuttaa, että diettiä on vaan (tällä hetkellä) vähän päälle 3 viikkoa. Vaaaaaan… Sen jälkeen: Hiilari-bonanza! Omnom!
6. Tein Charrolle synttärilahjaksi Banksyn There is always hope-taulun. Kaavan löytää Fuldesign.se:n sivuilta, kas täältä.

Ja instagramista mut löytää nimimerkillä maryism_

2 thoughts on “instailua elokuussa

  1. Kuus ja puol viikkoa..oot mun idoli! mulle tuli tänään paketti jossa oli mm. karkkipussi..se säily avaamattomana ehkä korkeintaan tunnin :DD Terveisin yläfemma tyyppi (remember me?) Btw sait uuden instagram seurailijan! :)

    Tykkää

    • No tottakai muistan! Sulla kanssa!

      Haha, mä oon mun oma idoli kanssa :’) En olisi ikinä voinut uskoa, että ne karkit ois vielä tuolla kaapissa 6.5 viikkoa myöhemmin :O

      Tykkää

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s