star wars teepaita, woop!

Yo, haluutteko nähdä jotain kuulia? Jotain mitä olen kyylännyt Ameriikan nettikaupoista vaikka kuinka monta vuotta?

empirestrikesbacktshirt

No se näkyy jo vähän tuossa ylemmässä kuvassa.. Ostin vihdoinkin Empire Strikes Back teepaidan! Heja heja wuhuu!

empirestrikesbacktshirt2

Nyt hyräilen Imperial Marchia joka paikassa minne menen höhö. Tosin tuo kaula-aukko on ehkä aavistuksen liian taitti, joten varmaan leikkaan sen resorin pois, ettei ala ahdistamaan. Olisin voinut ostaa yhden pienemmän koon (S, herranjumala, olisin voinut ostaa ÄSSÄKOON!! MINÄ! YLÄFEMMOJA KOKO KANSALLE!) Mutta toi on kyllä ihan kiva noinkin. Mee so happy. Minä ostin tuon omani sellaisesta ruottalaisesta veppikaupasta kun roligaprylar.se, mutta te Suomessa asuvat geekit voitte klikata tämän kotiin esimerkiksi alphageek.fi:stä.

Tämä ei muuten ole mikään mainos, vaan bongasin tuon paidan silloin kun tein Alphageekin kanssa yhteistyötä ja klikkasin sen omilla Ruotsin valtiolta saaduilla rahoilla kotiin halvimmasta paikasta. Höhö.

PS. Mustahan voisi jo melkein tulla joku muotibloggaaja, kattokaa nyt tota tokan kuvan poseerausta! Melkein ammattilainen!

PPS. Älkää kiinnittäkö huomiota tuohon mun juurikasvuun, se on aika törkeä. Sori. Aion tehdä asialle jotain, kunhan jaksan vaivautua.

PPPS. Ja please, älkää tsiigailko, kuinka sotkuista mulla on.. Mä lupaan siivota viikonlopun aikana! Cross my heart and hope to die.

11 thoughts on “star wars teepaita, woop!

    • Ja sit muutes mietin sitäkin, että onko se tuon S-koon ansiota, että kuvassa näkyy susta kerrankin vähän enemmän kuin pelkät kulmakarvat.

      Tykkää

    • Se ois todella pelottava juttu! Tosin mun pitäisi kyllä saada aikamoinen tälli päähän, että siitä sellainen tulisi. Ja silloinhan blogista tulisi totaalisen tylsä. Koska mun tyylitaju on kyllä aika perseestä :D Tai no ehkä se voisi olla viristävääkin, tänään mulla päällä: pappakalsarit jag paskainen teepait, sexxiii as hell :’)

      Tykkää

  1. Piti tuosta Alphageekistä mainitsemani, että tilasin sieltä läjän asioita kun olit maininnut moisen puljun olemassaolosta – ja luulenpa että siitä tuli mun uus lempikauppa :D Eli kiitos vinkistä!

    Tykkää

    • Eipä kestä! Joo mun kanssa! Tekis mieli klikata vaikka mitäkaikkeakivaa sielät nytheti haha. Saako kysyä mitä ostit? :)

      Tykkää

      • *krhm* noin 50 peltiboksia erilaisia pelikarkkeja – Marion kysymysmerkkejä, Umbrellaa ja Zeldaa, plus sitten randomi purkkeja (tilattiin kaverin kanssa kimpassa). Vähän jäi kuumottelemaan se Tetris-lamppu, olis ihan törkeän hieno :) Niin ja joku Sheldon-paita pitää saada. Bazinga!

        Tykkää

  2. minkälaista materiaalia tuo paita on? kun on vaan PAKKO tilata kaverille tuolta paita synttärilahjaks, mut mietin et miten kestävää matskua se on. :O

    Tykkää

    • 100% puuvillaa lukee lapussa. Oon pessyt ton kaksi kertaa ja se ei ole mennyt miksikään. Verrattuna esim jonkun hooämmän paitaan niin sanoisin että sata kertaa kestävämpää :)

      Tykkää

  3. Päivitysilmoitus: ihmemaan joulukalenteri 2014 – luukku 10 | Mary Ihmemaassa

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s