viikon ♥ ihanat : syksy is here, batmankuteita ja halloween-fiilistelyä.

Mun pitäisi vähän ryhdistäytyä näitten viikon kivojen juttujen kanssa.. Viime kerrasta on varmaan kulunut jo vuosi? Eli vuoden kivat linkit ja jutut, täältä pesee (no ei kai..)

♥ Näin miehet ja naiset eroavat toisistaan – suosittelen, että ette juo aamukahvia/mitään tätä lukiessa, koska hilääriiös! (Omat kahvit lensi repeilessä näytölle.. kiva, kiitos!) ♥ Haluaa testata tätä (terveellistä) keksireseptiä, koska näyttävät omnomilta! ♥ Diettiä jäljellä 3 viikkoa, kolme päivää. Näen jo unta hiilareista (oikeasti, näin unta, että söin ihan tajuttoman kokoisen pizzan ja megapussin karkkia. Johtui varmaan Heinin kommentista eilisessä postauksessa.) ♥

wantsies
♥ Materiaa, jota himoitsen tarvitsen: Batman toppi (!!), jonkun hyvän suhteellisen lämpöisen takin lenkkeilyä varten nyt kun on vähän kylmä aamuisin, jonkun kivan pipon – samasta syystä, lisää reenikenkiä kaiken maailman väreissä (uskokaa pois, niitä tarvitsee useamman.. eikö vain?), I’m really a mermaid-kangaspussi (♥), lisää söpöjä mukeja (vaikka ei ole tilaa nykyisillekään.. äh, details) ja geek-toppi. Lisätietoa noista kamoista täältä. ♥ Ebay-shoppailu. Pitkästä aikaa eksyin taas sinne ja klikkasin minuutissa kotiin noin 20 eri juttua ja meni yli kymppi (euroissa siis.) Todella. Vaarallista. Puuhaa. Mutku ihania juttuja! Tällä kertaa shoppailin paperitarvikkeita..! ♥ Olen vihdoinkin tottunut ja melkein tykästynyt aamulenkkeihin (kävellen siis). Ja varsinkin nyt, kun aamut ovat vähän kirpsakoita. Ihana tapa herätä kunnolla ja saada päivä käyntiin. ♥

edwardscissorhands

♥ Halloween lähestyy, ja se tarkoittaa sitä, että mun pitäisi keksiä miksi pukeudun tänä vuonna. Viime vuonna olin Saksikäsi Edward, tosin tyttöversio. Tänä vuonna teemana on leffat ja tv-sarjat. Onko ehdotuksia? ♥ Energia, jonka saan syksyisin on melkein maagista. Haluan laittaa kämpän syys-talvikuntoon, tekee mieli blogata enemmän (olette varmaan huomanneet, että postauksia tippuu aika tiuhaan tahtiin nykyään? Kerran, kaksi päivässä on tiuhaa tahtia mulle haha), katsoa sarjoja/leffoja samalla, kun juon teetä ja teen käsitöitä – ja jopa opiskelu maistuu. Se on muuten ihan sikakivaa (just nyt tällä hetkellä) varsinkin kun on tilaa! Ehkä tää energia johtuu siitä, että syksy on mun lempparivuodenaika? ♥ Sain vihdoinkin peukalon perseestä poies ja tilattua ajan passin uusimiseen, se tarkoittaa siis sitä, että lähen pikavisiitille Helsinkiin parin viikon päästä (WUHUUU!) ja voin sanoa moikkamoi ainakin mamille ja siskolle ja ostaa kaupasta HOPEA TOFFEETA! :DD OH HAPPY DAAAY! ♥ Olen saanut tajuttoman paljon kohteliaisuuksia mun Batmanleggareista. Monet ovat katsoneet kummasti kaupungilla, mutta jopa tuntemattomat ovat sanoneet että olen kuuli. Ja töissä tykätään! Höhö ♥

Viikon not so funny juttu:

Ystäväni ovat todella ihania, suurimmaksi osaksi. Mutta kun jättävät aamukuuden/seiskan aikaan linkkejä ilkeistä pelleistä ja clowneista, niin pitää vähän alkaa miettimään miksi ihmeessä ollaan ystäviä ylipäätänsä. Sillä paskoin melkein housuihin kun klikkasin linkkiä ja päädyin sivulle, jossa listattiin elokuva- ja todellisen maailman kammottavimmat pellet. Hyi. (Kiitos vaan tuhannesti traumoista Jenny! Payback’s a bitch!) Kuitenkin luin artikkelin, tosin peitin kädellä kuvat. Oli aika mielenkiintoista tekstiä kuitenkin. HUOM! Älkää avatko linkkiä, jos pelkäätte pellejä! Tai .. you have been warned.

Oletteko te tehneet jotain kivaa viime aikoina tai löytäneet jotain himotusjuttuja netistä? Toivottavasti voitte hyvin kuitenkin ♥

xoxo Mary

8 thoughts on “viikon ♥ ihanat : syksy is here, batmankuteita ja halloween-fiilistelyä.

  1. siis mun tekee mieli vaan kommentoida tätä vaikken oikeestaan tiedä mitään sanottavaa :D musta on kivaa kun ihmiset yrittää löytää maailmasta kivoja asioita ja keskittyä niihin vaikkei mitään ihmeellistä juhlittavaa oliskaan. en oo mikään positiivisuushippi mutta kun mä ymmärsin tossa kesällä lakata sietämästä yhtä maailman negatiivisinta tyyppiä niin oon huomannut miten kivaa elämä voi olla kun ei joku koko ajan marise jostain korvan juuressa.

    ja oon kyllä huomannu että postausintoa riittää :D mulla on itelläkin joku hype nyt päällä kun jaksan jopa monta kertaa viikossa ehkä postata :D sit mulla on jotenkin hyvä fiilis nyt tästä bloggaamisesta kun on kaikkia kivoja tyyppejä (niinku sä esim!) niin ehkä tää innostus vois vaikka jatkua :) ja miten nyt on jo perjantai, viikko meni ylinopeesti!

    Tykkää

    • Naaw oot ihana! Mulla alkoi tää juttu lähinnä sellaisena juttuna, että löytää jotain pientä kivaa arjenpiristystä. Niinku sanoit, en mäkään mikää positiivarihippi ole, mutta yritän ainakin olla vähän vähemmän negatiivinen. Ne on ne arjen pienet ihanat jutut jotka on yleensä ne parhaimmat. Ei se elämä ole aina ruusuilla tanssimista, mutta jos esim tulee perkeleen onnelliseksi esim yhdestä teekupista, niin so what. Antaa tulla onnelliseksi siitä hetkeksi :) Ja on muuten todella ihanaa päästä eroon negatiivista ihmisistä, ne vie yllättävän paljon energiaa.. ei okei niin sanotusti. Yläfemma, että on parempi olla nyt!

      HAHhah ”ehkä postata” :D niin kauan kun se on kivaa niin toivottavasti innostus jatkuu molemmilla! :3

      Tykkää

  2. Mun ebay neitsyys meni eilen! oon tilannu tässä viikon sisällä yhteensä 7 pakettia..lähti vähän käsistä :D Tuli tosta hopea toffeesta mieleen että ootko koskaan juonu sen nimistä drinkkiä baarissa? :p
    -yläfemmamuija

    Tykkää

    • Hahah joo se lähtee aina käsistä! Mulla onneks nyt on toi dataliikenne loppu mokkulasta, joten netti on liian hidas ja mun kärsivällisyys ei kestä sitä, että jokainen ebayn sivu kestää viistuhatta tuntia latautua, joten mulla tulee olee vielä rahaan ruokaan päivää ennen palkkaa! phew. Ja tota, onnittelut (?!?) ebayneitsyyden menosta? Jos noin nyt voi sanoa? Kuulostaa niin väärältä

      ÅÅH hopeatoffee drinksu? OIKEESTI? En ole.. tosin en kyllä ole suomessa ollut ulkona pitkään pitkään aikaan. Mitä siihen tulee?

      Tykkää

  3. Pitää itelläki vähän rajottaa tätä shoppailua jos meinasin vielä syyäkki jotain :D
    Hahah kiitos onnitteluista!
    Ja joo ihan oikeesti ja oli muuten tosi hyvää :p siihen tuli ainaki sitä softista (pehmisainetta :p) ja salmiakkikossua..en muusta tiiä, koitin googlettaa mutta löyty niin erilaisia ohjeita että en todellakaan tiiä mitä siihen oikeasti tulee..

    Tykkää

  4. Onneksi en vielä oo niin rahaton että joutuis nuudeleilla elämään..
    Kävelet baariin ja sanot että hopeatoffee! (ja toivot että se tekee sen oikein :D)

    Tykkää

    • Haha no se on ainakin hyvä se.. Hmm pakko varmaa mennä baariin Suomessa sitte.. jos täällä menisin sanoo ”Hopeatoffee” baarimikolle niin varmaa heittäisivät mut ulos koska olen niin kännissä etten tiedä missä maassa olen :P

      Tykkää

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s