it’s here! monday…

Nythän maanantai ei vielä ole lähimaillakaan loppu, mutta mutta..

Aamulla heräsin nenä täysin tukossa ja kaktus kurkussa.. okei hyvä, että vihdoinkin tulin kipeäksi. Koska pari viikkoa oon ollut jossain hämärän rajamailla.

Sitten istuin tunnin luennolla ja nenästä valui verta. Muistutti vähän Niagaran putousta, eli siis kädet ja naama ja vaatteet ihan veressä. Kivaa! Verenvuoto varmaan tuli siitä, kun meni hermot täysin liikenteessä tänään, kiitos idioottien. Sen jälkeen mun lempparipuuhaa, 3 h ryhmätyötä.

Sitten tappelin vielä puoli tuntia yliopiston tulostimien kanssa. Mun piti tulostaa torstain seminaaria varten 20 sivun artikkeli ja tulostin vaa: ”Sulla ei ole tarpeeksi rahaa tililläsi, et voi tulostaa. ” Tarkistin tulostintilini ja siellä oli 140 kruunua. Yksi paperi maksaa kai kruunun. Ai ei ole tarpeeksi rahaa tilillä vai? Onpas yliopiston tulostus tullu perkeleen kalliiksi viikonlopun aikana.

Sen jälkeen pyöräilin totaalisen väsyneenä ja vittuuntuneena kotiin, heitin kamat lattialle ja romahdin sänkyyn.

OLIKO SE KAIKKI MAANANTAI? Häh? Häh? I KNOW YOU CAN DO BETTER THAN THAT! (Periaatteessa mun pitää vielä poistua kämpästä tänään, mutta en tiedä uskallanko haha)

comeatmebro

PS. Asiaa ei tietenkään helpottanut se, että samaan aikaan kun tappelin tulostimen kanssa Laura B lähettää mulle seuraavan:

IMG_6779Ei kyllä hirvittävästi auttanut juuri sinä hetkenä :D

Miten teillä on viikko lähtenyt käyntiin? Paremmin kuin mulla toivottavasti!

6 thoughts on “it’s here! monday…

  1. hajosin ehkä vähän tuossa ”It’s your life that sucks” kohdassa kun kuvittelin sun vitutusmäärän ja tuon tekstin näkemisen :D Itellä tää maanantai meni yllättävän hyvin jos ei lasketa sitä että en saanu mun iherbin pakettia koska olin koulussa.. mutta sovin jo postipaten kaa treffit huomiselle! =)
    Kauhulla ootan että koska itelle tulee joku flunssa! Toivottavasti paranet omastasi pian! :)
    ps.ehkä parempi ettet enää tänää liiku mihinkään
    -yfm

    Tykkää

    • Haha joo oli varmaa ilme näkemisen arvoinen! :P

      Noo, mitäs nyt päivä sinne ja tänne jos jotain hyvää odottaa? eikö?

      Pidetää peukkuja ettei iske suhun.. mää tässä määräsin itselleni vuodelepoa ja teetä tonneittain :3

      Joo ehkä on parasta niin :D

      Tykkää

  2. Vuodelepoa, teetä ja ruakaa! Joskus apteekin seinällä luki että kipeenä kroppa tarvii jotain 1,5x normimäärän proteiineja parantuakseen flunssasta, ni pitää todellakin syödä vaikkei maistuiskaan miltään.

    Mullaki on ollu täs jo pari viikkoa sellanen olo että koskahan se tauti tulee mut vaikka olin juopottelemassakin niin vielä porskutetaan (yleensä kapula laskee mulla niin paljo vastustuskykyä et sillon tuun kipeeksi jos oon tullakseen). Yks ilta meni peiton alla palellessa mut sit sekin meni ohi vaan. Et sitä odotellessa kun se tulee, toivottavasti sulla ei kestä tauti kauaa!

    Tykkää

    • Joo oon kyllä syönyt tänään vaikka ei hirveesti ole ollut nälkäkään. Gnaah. Enkä mä nyt hirveesti ole levännyt, onneksi huomenna on vapaapäivä. Yhyy.

      Mulla on muute yleensä sama krapulassa, flunssa iskee sekunnissa jos on vähänkin tullut otettua. Mulla on kaikki maailman kotikonstit menossa nyt(paitsi sellaiset jotka sisältävät sokeria – toisin sanoen hunaja), et joo toivottavasti lähtis äkkii vetää. Ja toivottavasti sä selviit ilman :)

      Tykkää

  3. Päivitysilmoitus: viime aikoina olen… | Mary ihmemaassa

  4. Päivitysilmoitus: mary vs tekniikka 0-2 (taas) | Mary ihmemaassa

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s