missä treenikuolema? bodycombat57 – fiilareita.

Kävin tänään Combatissa. Viime kerrasta olikin ehkä öö.. *dramaattinen tauko* Joskus keväällä olin viimeksi. Kai. Ja ihan cardiota olen viimeksi tehnyt kolme kuukautta sitten. Okei, kaksi ja puoli. Olin ihan varma, että kuolisin vähintään kolmesataa kertaa tunnin aikana, mutta no. Itseasiassa, se ei ollut yhtään rankkaa.

En ymmärrä. Jos en ole tehnyt mitään aerobista todella pitkään aikaan – mun kunto pitäisi siis olla pehvasta. Eikö vain? (Huom en siis ”lusmuile” ryhmäliikuntatunneilla.. vedän aina ihan täysiä, vaikka henki menisi – fiksua? Dunno.) Jotenkin vaan hirvittävä pettymys kun pystyin kävelemään ulos salista ja olisin voinut mennä vaikka vetää maratoonin vielä sen jälkeen.

Ja niin oli muuten itse Combatkin (numero 57) aika tylsä. Ainoastaan toinen biisi oli hyvä, koska no vähän uutta koreografioita (esim uusi potku – Thunder Kick). Nyt hei kamoon tyypit, vähän kivempia tunteja kiitos! Ja ei mitään paskaa musaa, mehän ollaan puhuttu tästä jo useampaan otteeseen!!

Ei mulla siitä combatista sen enempää.

Illan suurin wtf?-moment oli ehdottomasti mamma, joka roudasi muksunsa mukaan combat-tunnille ja se muksu sai istua nurkassa iPadin kanssa koko tunnin. A) Voi muksu raukkaa b) voi mua raukkaa c) nykyvanhemmat..

tumblr_lw0e4sS4BV1qghguio1_400

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s