aamupalalemppari: proteiinipuuro

Haluan syödä tuhdin aamupalan, jotta nälkä ei yllätä sekunnin syömisen jälkeen. Kuten varmaan tiedätte, rakastan kaurapuuroa. Viimeksi koin ahaa-elämyksen, kun tajusin, että suola antaa puurolle sielun – nyt olen hiffannut miten puurosta saa täyteläisemmän. Nimittäin lisäämällä proteiinia!

IMG_20131004_103010

Neutraalimman maun saa, kun puuroon lisää yhden kananmunanvalkuiaisen (mä laitan tosin puolitoista, koska no mullahan on niin megat lihakset (tai sitten olen ahne.)) Ja lisätkää se muuten sen jälkeen kun puuro on valmis – ei keihumaan samaan aikaan tai mikroon – koska silloin se kananmuna.. kypsentyy ja seassa on sellaisia valkoisia kökkäreitä.

Tosin jos tämä valkuaisen erottaminen egusta tuntuu liian vaikealta (tai jos olet vegaani/somethingsomething), voi puuroon myös lisätä proteiinipulveria. Oma lempparini on vanilja. Koska vanilja on no, vanilja.

cherrywhey(Ottaa päähän, että päätin alkaa maistelemaan uusia makuja.. ja ostin kirsikanmakuista heraproteiinia. Ei muuten olltu hyvää, ja nyt mulla on 970 gramma sitä jäljellä. Perkele. Ei koskaan ikinä enää mitään outoja makuja. Pthyi.)

Anyhoo.

vaniljaproteiinipuuro

Vaniljapuuro on muuten taivaallista mustikoiden ja pähkinöiden kera! (Sen voi myös tehdä ihan lisäämällä normipuuroon vaniljaa..)

PS. Jos muuten valkuaisen erottaminen on vaikeaa, tee niinkun minä – osta kaupasta valkuaisia kanisterissa :D terv. uusavuton laiskimus. Tai sitten voit tehdä näin.

Advertisements

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s