ottaa päähän, koska olen liian hyvä – päivän wtf-moment.

Se fiilis, kun käy BodyPumpissa noin öö.. ehkä öö.. 4 kuukauden tauon jälkeen ja laittaa kuitenkin samat painot tankoihin (koska sitä luulee muka olevansa yhtä hyvä kuin silloin viime kerralla ja no, painoja voi ottaa pois)  – mutta ne painot onkin liian kevyet! Ja tunnin jälkeen ei kuolekaan!

jF2XSG0Aina edellisillä kertoina olen ollut hätää kärsimässä, vaikka kuinka vähän/paljon painoja. Jotenkin musta nyt tuntuu, että mun on ehkä aika mennä kohti uusia seikkailua. Sekä Combat, että Pumppi oli tällä viikolla.. no liian helppoja. Joo no Pumpissa voi aina laittaa lisää painoja, mutta jotenkin se nyt ei vaan napannut tällä kertaa. Vaikka tämä BodyPump 87 itseasiassa oli hyvä koreografia ja musa ihan ookoo, niin jotenkin jäi vaan sellainen pettymyksen maku suuhun.

Mitäs mä sitten tekisin, ellen vetäisi Combatteja ja Pumppeja? No siinäpäs kysymys. Olen miettinyt Crossfitin aloittamista – mutku en halua, koska kaikki muutkin. Lisäksi kiinnostaa nyrkkeily ja krav maga. MITÄMÄTEEN? Vai lisäänkö tankoon vaan ihan tajuttomasti lisää painoja?

Ja miksi mun reaktio ei muuten ollut tämä: Vähänkö olen muuten kovis, koska en delannut suurilla painoilla Pumpissa. LISÄÄ PAINOJA ENSI KERRALLA! Vaan tämä: Ei hitto mä olin liian hyvä, mä lopetan nyt.

jackiechanmemeSumma sumarum: Mitä mua periaatteessa vaivaa?

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s