vadelmaa hiuksissa

Olen muuten ihan täysin ja totaalisesti unohtanut näyttää mun uuden hiusvärin! Tai okei.. en ole jaksanut ottaa valokuvaa – myönnetään. Koska pitää olla vähän päivänvaloa ja päläpälä. Okei olen laiska, myönnetään. OKEI!

Anyhoo!

roosaish

Koska nyt on lokakuu, niin se tarkoitta sitä, että Roosa Nauha-kampanja pyörii tuhatta ja sataa, niin ihan sen kunniaksi tökkäsin latvoihin mitä mä ainakin luulin olevan shokkiroosaa! Kyseessä on siis ihan vaan sävyte, joka lähtee 6-8 pesun jälkeen pois hiuksista. Tosin itse ”roosa” väri lähtee jo melkein kahden pesun jälkeen, sen jälkeen hiukset (mun ainakin) on jonkinlaiset epämääräisen punaiset. Tai jotain. Lisäksi sitä roosaa väriä valui mun valkoiselle topille suihkun jälkeen – tosin saan syyttää vain itseäni, että menin valitsemaan justiinsa valkoisen topin (tietenkin.) Eikä mulla ole mitään käsineitäkään – joten kädet ovat roosahtavat jonkun päivän laiton jälkeen. Ei se niin nokonuukaa ole!

vadelma

Ostin tämän Biozellin sävytteen Anttilasta (maksoi joku 8-9 euroa, en oikein muista) – ja kysyin neuvoa siskolta, että uskallanko vaiko en, niin jopa siskonkin mielestä se oli hyvä idea. Ehkä koska kesällä tehdyn vaalennuksen jälkeen mun fleda on aika karseassa kunnossa, enkä oikein uskalla tehdä sille yhtään mitään koska pelkään, että ne muutamat haituvatkin irtoavat, yhyy. Lisäksi väri oli ennen joku haalea oranssi tai jotain (ja erittäin epätasainen) – mutta mua se ei kyllä haitannut. (Esteettistä siskoani kylläkin.) Se ehkä vähän vaikutti tuon lopputuloksen sävyyn.  Mun tekee siis NIIN mieli nyt vaalentaa KAIKKI hiukset (ainoastaan latvat on vaalennettu) ja vetää ihan valkoiseksi (!!) ja sen jälkeen vetää ne My Little Ponyt. Oikeasti. Mutku.. musta tulisi kalju todennäköisesti. Yhyy.

Mun hiuksiin tuo purkki kestää neljään käyttökertaan. Koska mulla on niin ohuet hiukset.

Itse tykkään ihan hirvittävästi, mitäs mieltä te olette?

PS. Palkka perjantaina, se tarkoittaa sitä, että menen ostamaan sen roosan nauhan ja jotain muuta roosia tuotteita. Täältä voitte lukea, miksi minä tuen Roosaa Nauhaa.

9 thoughts on “vadelmaa hiuksissa

  1. Mulla on tuota samaa sotkua, myös kirkkaanpunaisena. Laitoin pelkästään tuota värinpoiston jälkeen ja tukasta tuli ihan kirkkaanpinkki, haalistuu kyllä nopeammin kuin mitä suoravärillä haalistuisi. Nyt muutaman pesun jälkeen tukka on oikeastikin aika vaahtokarkin värinen <3

    Mutta mun mielestä ihan loistavaa, että on sävynaamiota jota saa ihan tavallisesta kaupasta inhimilliseen hintaan eikä tartte kytätä kampaamokauppojen aleja (josta on aina ostettu punaiset ekana pois :P )

    Tykkää

    • Naaw! Vaahtokarkki! ♥ mäki haluaaan! Ahaa en tiennytkään, että kampaamokaupoissa on vastaavanlaisia… tosin täällä ei mun tietääkseni tätä tuotetta kuitenkaan ole. En ole nähnyt siis..

      Tykkää

  2. Mieki haluan vadelmapään! Harmi vaan kun tuo sävyte ei vissiin tartu kovin hyvin jos ei oo väri pohjalla, niin taitaa jäädä vaan haaveeksi :(

    Tykkää

  3. Toi on kylla ihan alyttoman siisti! Taa ei kylla auta yhtaan siihen pinkkiin mita oon itelleni kans miettiny, mutten vaan saanu aikaseksi…

    Tykkää

    • Kyllä sä sitte joku päivä saat aikaseks ;) Mun pitäis taas laittaa uus kerros, koska pinkki väri on poissa suurimmaksi osaksi taas

      Tykkää

  4. Päivitysilmoitus: tonnin arvonta. | Mary ihmemaassa

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s