tgif – eiku häh?

Perjantai! Viikonloppu! Kahden päivän vaupaus!

Mun piti koulun jälkeen siivota, opiskella ja siivota vähän lisää, koska huomenna vietetään kaverin synttäreitä mun luona ja illalla olisi toisen kaverin pippalot. Olen odottanut tätä viikkonloppua noin kaksi kuukautta..

Mitä mä tein? Siivosin about kolme tavaraa lattialta pois, luin vähän lehtiä ja nukahdin lopulta sänkyyn ja kun äsken heräsin tajusin, ettei illan juhlista tule yhtään mitään tämä on minä just nyt:

KvLQbMILaura Bee on sitä mieltä, että tällaista se elämä on kun koulun ottaa tosissaan. Okej tiedän siis miltä mun elämä näyttää tulevina vuosina. Nukkumaan kello ysiltä perjantaisin. Kivaa. Toivottavasti pysyn hereillä huomenna ainakin jollain tavalla.

No mut hei, kivaa viikonloppua teille ainakin!

PS. Onko kellään muulla sellainen juttu, että herää ihan perseeseen ammuttuna päikkäreiltä? Mistäköhän tämä johtuu?

2 thoughts on “tgif – eiku häh?

  1. Aina, olen ihan zombie kun olen nukkunut pari tuntia. Olo on myös kuin olisin kännissä, mitään ei ole vakava.

    Tykkää

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s