halloweenbileet ja perjantaifiilareita.

Tänään olisi vihdoinkin ne Halloweenbileet ja mä en edelleenkään tiedä miksi pukeudun. Eli pakko lähteä kaupungille pyörimään vesisateessa. Oh happy day. Miksi jätän kaiken aina niin viime tippaan? Mutta kivaa kuitenkin! Viime vuonna pukeuduin Edward Scissorhandsiksi (esim täältä voi tsiigailla meikkivinkkejä), mitäköhän keksin tänä vuonna? Teema elokuvat ja tv-sarjat. Höm höm.

edwardscissorhandsSen jälkeen kauppaan ostamaan syötävää bileisiin. Niin ja pitää siivotakin, koska kämppä on kuin pommin jäljiltä. Niin ja löytää femmoja jostain, jotta voin pestä pyykkiä (huomenna krapulassa..), mun pyykkivuori alkaa jo muistuttamaan Mount Everestiä.

Päivän musalöytö on ehdottomasti Device. Ah David Draiman ♥

Lisäksi olen saattanut mennä lupaamaan, että dancebattlaan baarissa erään tyypin jonka kanssa olen jutellut siellä www-deittijutussa. Mä en oikein ymmärrä, miksi menen lupaamaan tällaisia juttuja? Miksi ei vaa ”hei mennääks yhelle”? Eli mun pitää mennä siis ensinnäkin DJ:lle sanomaan (en koskaan tee sitä) että hei, laitatko Thrillerin soimaan ja sitten vaan vetämään Michael Jacksonit siihen päälle. Se on niinkun.. katastrooffi waiting to happen.


Minä ja mun suuri suuni ”Mä osaan muuten Thrillerin däänsmuuvssit.” En mitenkään voinut kuvitella, että se johtaisi siihen, että mun pitää näyttää ne livenä.. Jospa ensi kerralla ajattelisin vähän mitä suustani päästän.

Kerran, kauan kauan sitten, kun oli nuorempi, vedin Thrillerin tyhjällä tanssilattialla selvinpäin. 15 cm koroissa. Mutta silloin olin nuori. Nyt tarvitsen Ecco-kengät ja litran viinaa, jotta uskaltaisin.

Wish me luck!

Kuka muu on menossa Halloweenbileisiin? Tykkäättekö naamiaisista? Entä onnistuuko teiltä Thriller-tanssi?

4 thoughts on “halloweenbileet ja perjantaifiilareita.

    • Ei ollu siinäkään baarissa missä me oltiin eilen, mutta ei se menoa haitannut :D Tänään olis ollu melkein kaikissa, höh!

      Tykkää

  1. Devicen piti olla lämppäämässä Avenged Sevenfoldia ens viikolla mutta ne olikin perunu! Nyt siellä on tilalla joku ruotsalainen örinäbändi :D

    Tykkää

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s