viikottaiset maanantaimunaukset, olkaa hyvä.

Luulin meneväni tänään kahden tunnin luennolle, joten pakkasin mukaan ainoastaan kahvia termariin (kello kahdeksalta siis –  eli keskellä yötä.)

No, turns out, olin lukenut aivan väärin mun lukujärjestyksen, ja kyseessä olikin neljän tunnin luento. En sinänsä oikein ymmärrä, miten voi munata noin kaardinaalisesti, ei ollut muuten eka kerta. Ja koska olen pihi, en tietenkään käynyt ostamassa mitään syötävää yliopiston kahvilasta (koska syöminen Ruotsin yliopistoissa ei ole läheskään niin halpaa, kuin Suomessa – vaan hinnat ovat kioskihintoja..)

Joten istuin siellä luennolla yrittäen ymmärtää jotakin ruuansulatuksesta (joo en ymmärtänyt yhtään mitään) samalla kun vatsa kurni aivan tajuttomasti.

Kun tulin kotiin:

patrickEikä siinä kaikki päivän tapahtumat. Kun aamulla pyöräilin yliopistolle, joku tyyppi vitun idiootti veti pyörällä suoraan mun eteen isoon lätäkköön ja noin litra kuravettä lens mun naamaan. True story. Ei muuten maistunut hyvältä.

Lisäksi, mun piti käydä ostamassa kauraryynejä kaupasta. Koska mulla oli kaupassa aivan tajuton nälkä (tämä siis ennen kun tulin kotiin), pyörin siellä noin puoli tuntia ja ostin ihan valtavasti kamaa, paitsi justiinsa niitä kauraryynejä. WAJJ?

Enkä muuten ole nukkunutkaan niin paljon, koska sattumoisin olen pelannut koko viikonlopun pleikkaa.

Nyt töihin! Jeee!

(How about no?)

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s