sheldonista ja musta ei ikinä vois tulla edes kavereita – besserwisser @ nettideitti

Ai miksi? No siksi, koska Sheldon korjaa toisia koko ajan ja on aina pistämässä ihmiset paikoilleen faktojen kanssa – jotta tuntisi itsensä paremmaksi kuin muut. Besserwisserit – voi luoja, että mä vihaan besserwissereita. Vaikka joo, minäkin olen (ainakin välillä (ja jos siskolta kysytään aika usein.. onneksi ei kysytä)) vähän besserwisser (mutten käy laukomassa ”faktoja” joka paikassa, esimerkiksi tuntemattomille tai ympäri interwebsiä) niin toisissa ihmisissä se on todella vittumainen piirre.

Enkä taatusti voisi kuvitella seurustelevani besserwisserin kanssa – koska alan aina väittelemään (miten niin itsepäinen?) niiden kanssa ja loppujen lopuksi heitän tuolin tai jotain ikkunasta ulos (tai besserwisseriä kohti) koska mulla menee hermot.

Aloin muutama viikko sitten juttelemaan siellä nettideittimestassa yhden kivan tyypin kanssa. Tiedän, sanoin laittaneeni deittailut sivuun ja niin olenkin suuremmaksi osaksi tehnyt.. mutta käyn tasaisin välein katselemassa ”tarjontaa” – tai siis sitä, onko tullut kivoja viestejä kivoilta vaikuttavilta tyypeiltä). Tyyppi vaikutti fiksulta ja hauskalta – mutta asuu kaukana. Tai näin ainakin ajattelin ensimmäisen viikon aikana. Vaihdettiin kik-osotteita (vai mikä lie tunnarit whatever) ja jatkettiin jutustelua siellä. Jossain vaiheessa se tyyppi sanoi, että se ja sen kaverit ovat kuin tyypit The Big Bang Theorysta. Hälytyskellojen olisi pitänyt hälyttää tässä vaiheessa – sillä Sheldon, Leonard, Howard ja Raj EIVÄT ole normaalia ihmisiä (vaikkakin aika huvittavia) vaan sosiaalisesti vähän jälkeenjäänneitä ja älykköjä. Lisäksi tällä heppu on kohta maisteri jossain ruotsinkielessä tai jotain muuta vastaavaa (en oikein kuunnellut), eli olisi pitänyt tajuta, että se on just joku älykkö.

Meni ihan pari päivää vaan ja korjaukset alkoi tulla: ”Etsä voi noin sanoa, kun tämä on oikea tapa sanoa :)” ”Sä oot niin suloinen, kun luulet olevasi oikeassa, mutta olet väärässä” (ja tässä kohtaa juteltiin suurinpiirtein mun nimestä, ja miten se lausutaan ja mä sanoin, että se on Marianne ja se sanoi suurinpiirtein, että se on Marianna – kai mä ny perkele osaan oman nimeni (en muista mistä me juteltiin..)) Ja pikkuhiljaa huomasin, että mua alkoi ihan oikeasti vituttaa jutella tyypin kanssa. Kaikesta mitä sanon, saan jonkun huomautuksen tai muuten vaan kommentin, että minä olen väärässä ja hän oikeassa. Lisäksi, jos sanoin, etten esimerkiksi juo mehua ”koska voin ihan yhtä hyvin syödä karkkia jos haluan sokeria, enkä tykkää mehusta” niin olin nirso, tai jos en tykkää esimerkiksi lehmänpalleista, niin olen tajuttoman nirso. Okeei, anna mun olla nirso sitten j-u-m-a-l-a-u-t-a.

Kas tässä ihan konkreettinen esimerkki eilisillasta, kun katsoin Evil Deadin.

Minä: Yhyy tää leffa on aika pelottava.
Tyyppi: Ootko vähän nössö, jos sun mielestä komedia on pelottava.

(Huom, tyyppi ei ole nähnyt tätä leffaa – mutta The Evil Dead (alkuperäinen versio) on koominen kauhuleffa.)

Minä: No kai mä nyt tiedän kauhun ja komedian eron. Tää ei ollut hauska millään tavalla. Tiedän, että alkuperäinen on huvittava, mutta tämä ei ollut uskollinen sille leffalle.
Tyyppi: Kaikki zombiepätkät ovat komedioita.
Minä: Onhan niitäkin, mutta ei nyt ihan kaikki. Ja sitäpaitsi, tämä ei edes ole zombie-elokuva, vaan tässä on demoneita. Kaksi ihan eri asiaa. Kohta varmaan sanot, että muumiot ja zombiet ovat sama asia.
Tyyppi: Eeei, mutta kerroin tuon yksinkertaisesti koska olet n00bi.
Minä: Haha häh? No en nyt menis sanomaan kuitenkaan, mutta fine, jos kaikki zombiepätkät ovat sun mielestä komedioita niin olkoot, mun mielestä kaikki eivät ole. Ja jos se olisi ollut hauska, olisin kai tajunnut sen, koska viimeksi kun tarkistin mulla oli aika hyvä huumorintaju ja ymmärrän läpänheittoa.
Tyyppi: Suloista, miten luulet tietäväsi jotain, mutta olet niin väärässä :) Kohta varmaan sanot vielä, että ne eivät ole satiirisia.
Minä:

fucking kidding me

KUN EI VITTU KIINNOSTA ONKO NE SATIIRISIA VAI MITÄ. Kai mä nyt vittusaatanaperkele tiedän, mikä on kauhuelokuva ja mikä haha-komedia. Jumalauta. Jaksa alkaa miettimään kaikkien elokuvien syvintä vitun tarkoitusta. Mulle elokuvat ovat suurimmaksi osaksi viihdettä, jottei mun TARVITSE ajatella. Ja tuo oli damnation kauhuelokuva, koska jouduin välillä menee piiloon peiton alle. Tyypillä taitaa oikeasti olla aika kieroutunut huumorintaju siinä tapauksessa, ja olkoot. Kaikilla ei ole samanlainen huumorintaju. Luulisi jopa kielten maisterin tajuavan sen.

cameron-punched

Vittu, että voi kiehua.

what-is-your-problem

Ja nyt mulle iski (ihan kuin salama kirkkaalta taivaalta) että mitä vittua mä edes juttelen tän tyypin kanssa, jos mun silmät nykii niin raivokkaasti, että ne muljahtavat joko ulos silmäkuopasta tai jonnekkin takaraivoon ja mun tekee mieli vetää jotakin turpaan kun juttelen sen kanssa?

MÄ EN KESTÄ! Missä niitä normaalia miehiä on? HÄH? Miksi kaikki ovat niin urpoja? MIKSI?

YHYY!

6 thoughts on “sheldonista ja musta ei ikinä vois tulla edes kavereita – besserwisser @ nettideitti

  1. Ihanaa kuulla aina välillä etten oo ainoa joka ei millään suostu törmäämään normaaleihin miehiin :D Mistä näitä tyyppejä oikein tulee? :D

    Tykkää

    • En mä periaatteessa ole niin nirso, mutku näitä tuppaa vaa yks toisensa jälkeen niin pistää kyllä vähän miettimään :D

      Tykkää

  2. Päivitysilmoitus: kimppakivaa, ryhmäkuvaa – ryhmätyö on perseestä. | Mary ihmemaassa

  3. Päivitysilmoitus: sinkkuelämää pt 3: back to the game & blokkausfestivaali. | Mary Ihmemaassa

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s