kun nolaan kaverin ilman, että olen siitä tietoinen

Duunikaveri aavistuksen vihaisena: Ootpa sä sitten todella sosiaalinen!

Minä (täysin ymmälläni asiasta – mielestäni olen erittäin sosiaalinen) : Häh? Mitä mä oon tehnyt?

Duunikaveri: Sä pyöräilit mua kohti torstaina etkä huomannut mua.

Minä: No olisit sanonut jotain.

Duunikaveri: Mä huusin sun nimeä ja MOIKKAMOIMOIMOI ja vilkutin tällä tavalla:

tumblr_inline_mnuy8i0bqp1qz4rgpMinä: Ai häh. En mä vaan huomannut mitään.

Duunikaveri: MUN VIERESTÄ MELKEIN VEDIT!

Minä: Missä muka? Milloin?

Duunikaveri: No viime torstaina, siinä koulun lähellä suoralla tiellä! Ja mun koulukaveri vaan: Myönnä pois sä et tunne tuota ihmistä ollenkaan, koska se ei edes reagoinut. Kai se olis moikannut, jos sut tuntisi. Siinä sitten nolona yritin selittää, että ollaan kolleegoita. Ei uskonut, nyt se luulee, että mulla on jotain vikaa päässä.

Minä: No niinhän sulla onkin, hehe!  Kuuntelen musaa aina kun pyöräilen  ja olin todennäköisesti keskittynyt siihen, etten delaa ennenaikaisesti liikenteessä. Yritän huomata ut ens kerralla.

Duunikaveri: Joo älä, siitä tule varmaan vielä pahempi soppa.

4 thoughts on “kun nolaan kaverin ilman, että olen siitä tietoinen

  1. Mä oon tehny pyhän lupauksen olla vilkuttelematta bussipysäkillä seistessäni kenellekään. Se kadun toisella puolella seisova kaveri, joka katsoo kohti ei nimittäin oikeasti näe sinua, mutta muut bussin odottelijat kyllä kiinnittävät huomiota viuhtomiseesi ja parhaassa tapauksessa huuteluusi…

    Tykkää

    • Haha! :D Ehkä ihan hyvä lupaus :D Mä oon kerran moikannut kaveria kaupungilla ja se ei huomannut mua (vaikka käveli tosin aivan mun vierestä) sen jälkeen oon laittanut viestiä kaverille aina tosi stalkkaajamaisesti ”näin sut just” höhöhö

      Tykkää

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s