yhyy

Syy mun hiljaiseloon on se, että olen kuluneen viikon aikana istunut nenä kiinni tietokoneessa ja kirjassa. 18 sivun työn sain tehtyä, mutta en todellakaan ymmärrä mitä olen kirjoittanut. Lisäksi tein todella hienoja juttuja Excelissä, joista en myöskään ymmärrä yhään mitään. Sen palautin eilen illalla ja tänään noin viiden tunnin päästä olisi tarkoitus mennä kirjoittamaan tenttiä.

Olen nukkunut NIIN huonosti koko viikon, nähnyt unta hengitysteistä ja verenkierrosta, hormooneista ja hiilareista. Välillä (aika usein) herään keskellä yötä ja vaan huudan ääneen ”HEMOGLOBIINI” ja sen jälkeen nukahdan uudestaan. Seuraavan kerran kun herään huudan ”MOTOR CORTEX.” Vittu oikeesti, todella rasittavaa.

Ymmärrän miksi, olen tehnyt 15 h opiskelupäiviä. Mun selkä on paskana. Mun pää on paskana. Nukkunnut todella huonosti. Mun keho vaan odottaa tulevaa viikonloppua, kun mulla ei ole mitään suunniteltuna! Aion vaan olla. En malttais odottaa. Maanantaina alkaa meinaas uusi kurssi. No rest for the wicked.

Mutta kunnes se hetki koittaa, tentin jälkeinen nirvana, niin on pakko yrittää tajuta mitä vittua se maximaalinen hapenottokyky olikaan. Yhyy.

Wish me luck! Mukavaa viikonlopun odotusta kaikille! Jos ette kuule musta enää, niin delasin joko tähän mun pöydän ääreen tai sinne tenttisaliin.

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s