a little rest for the wicked

Hektinen viikko ohitse, tentti ja labraraportti tehty. Olin ihan loppu ja itkuinen viikon päätyttyä, koska olen syönyt huonosti enkä ole ehtinyt treenata viikolla ollenkaan. Siis yhtään.

tumblr_m0ttyj0P0i1qghguio1_250

Sitten Charro tuli Uppsalasta moikkaamaan ja piristämään mun tylsää arkea ja juotiin vähän viiniä ja sain yhdet treenit ängettyä lauantaipäivänä, sen jälkeen kun olin nukkunut kauan (luksusta!) Illalla käytiin pitkästä aikaa baarissa ja oli muuten ihan kivaa.

LL0u43SSamalla kun oltiin baarissa niin tekstailin sen kivan tyypin kanssa jonka kaa hengasin viime viikonloppunakin.

flirtingRyhdistäydyin ja tein jotain mitä en ikinä ole tehnyt aiemmin, kysyin jos tyyppi halusi tavata ja katsoa leffaa (uskokaa tai älkää, kun tulee tällaisiin asioihin, olen todella nössö.) Se sanoi joo. Joten dumppasin kaverit (kauhee) ja lähdin sen luokse hengailemaan (tai se tuli vastaan kaupungille). Eli nyt olen tavannut kivaa tyyppiä jo 4 kertaa. Se on about 300% enemmän kun edellisiä (outoja) tyyppejä. Jos mun matikka ei nyt kuse pahemman kerran.

uhhuh

Tänään olen nukkunut suuremmaksi osaksi ja syönyt hyvin. Nyt olen ehkä valmis kohtaamaan uuden, todella rankan viikon – 17 h luentoja yhdellä viikolla. Huh huh. Mä tuun niin kuolee. Niin ja duunin joulujuhlatkin olisi KESKELLÄ VIIKKOA! Ja joululahjoja pitäisi ostaa! ÄÄK!

Miten sielläpäin meni viikonloppu? Tuliko tehtyä jotain kivaa vai löhösittekö vaan sohvalla ja nautitte olemassaolosta?

4 thoughts on “a little rest for the wicked

  1. No mä kävin vähän kilparatsastamassa ja muistin taas että siinä on tietty haasteensa, kun harrastuskaverina on elävä eläin jolla on omat mielipiteet asioista. Aina ei siis mene ihan suunnitelmien mukaan… Mutta mä pääsen tästä ehkä vielä joskus yli ja uskallan ehkä vielä joskus lähteä saman kaverin kanssa uudelleenkin kokeilemaan kilpaurheilun jännitystä. Ens viikonloppuna taidan kyllä vaan maata, paitsi meille tulee silloin sellanen vähän pienempi elävä eläin, jolla voi myös olla omia mielipiteitä siitä, tarviiko uuden emännän maata a) yhtään, b) ollenkaan vai c) laisinkaan.

    Tykkää

    • Hahaha kuulostaa lupaavalta, lykka till vaan :D Elukat siis.. Ei tuohon oikein muuta voi sanoa. Jotenkin musta tuntuu että elukat on välillä enemmän näsäviisaita ja itsepäisiä kuin ihmiset :P

      Tykkää

  2. No joo. Ehkä oot tuolta Heinin puolelta lukenutkin mutta vedin perjantaina duunin pikkujouluissa klassisesti perseet olalle, bailasin puoli kolmeen, raahustin kotiin ja vajaan kolmen tunnin yöunien jälkeen heräsin raahautuakseni kirpparille myymään. EI OLLUT KIVA PÄIVÄ :D

    Tykkää

    • Joo lollasin aika kauan sun kommentille Heinin puolella :”DDDDDD Ehkä säkin joku päivä osaat nauraa sille yhtä paljon kun me muutkin ;D

      Tykkää

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s