klassinen maanantai, pitkästä aikaa.

Tiedättekö sen tunteen kun teillä on ihan sairaasti tekemistä. Kun vedetään kahta kurssia samanaikaisesti yliopistossa ja on miljoona ryhmätyötä sun muuta mitä pitää tehdä ja väliin änkeä vähän treeniä sekä muutamat joulupippalot ja duunia? Ja olette justiinsa selvinneet rankasta viikosta ja olette ladanneet pattereita viikonlopuuna ja olette melkein innoissanne uudesta viikosta. Mutta kun heräätte maanantai-aamuna olette aivan tukossa ja nyyhkitte ja aivastatte nonstoppia koko päivän ja se vaan pahenee iltaan mennessä.. Tiedättekö sen tunteen?

Minä tiedän.

Lisäksi kävin luonastauolla ostamassa paketin nenäliinoja (siis semmosen jumbopaketin missä on 30 pientä nenäliinapakettia) ja sitten pyysin Charroa kantamaan niitä, koska ne eivät mahtuneet mun laukkuun – ja sitten lähdin takaisin yliopistolle ja Charro lähti kohti Uppsalaa ja vei nenäliinat mukanansa ja mä en JAKSA mennä kauppaan ostamaan lisää.

Ja tiskatessa viilsin sormenpään auki.. ruokaveitsellä. Eikä mulla muuten ole mitään laastareitakaan!

3tlEwukKiva maanantai taas vaihteeksi! Mä meenkin tästä nyt vaikkapa sänkyyn kuolemaan hetkeksi.

4 thoughts on “klassinen maanantai, pitkästä aikaa.

  1. Mä niin pelkään et tän mun burn outin seuraava vaihe on just joku flunssa joka kusee entisestään muutenkin mahottomat aikataulut ja jaksamisen. Avauduin blogissakin just vastikään et miten idiootti sitä onkin kun lataa jaksoon 7 kurssia kun maksimi tosiaan on 4!?? Pakko pitää jotenkin pää kasassa tän jakson loppuun, sit helpottaa.
    Paranemista sinne <3

    Tykkää

    • O-ou toivottavasti ei iske. Pitää muista näköjään levätä välillä, kroppa antaa heti periksi kun on pari päivää hissuksiin näköjään mulla ainakin! Pidetään siis peukkuja, ettei iske mikään lunssa sulle! Ja kiiitos, olo on jo vähän parempi :) ♥

      Tykkää

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s