stressaamisesta

Ensin olin todella iloinen siitä, että nyt on vihdoinkin perjantai ja saan nyt luennon jälkeen pitää koko viikonlopun vapaata ja vaan makaa sängyssä ja nukkua. Mutta sitten muistin, että mulla on ryhmätyö joka pitäisi tehdä tänään illalla valmiiksi, huomenna olen jostain kumman syystä luvannut auttaa TinAa ja sen äijää muuttamaan (lisäksi vielä näemmä tyhjennämme edellisten asukkaiden kamat sen äijän kämpille, koska vaihtavat kämppää) ja sunnuntaina pitäisi tehdä sitä seuraavaa ryhmätyötä.

garfield_faceplant
En ole edelleenkään palautunut viime viikosta ja tentistä. Eilen sammuin jo ennen kello kymmenen illalla ja nukuin aamu kahdeksaan ja olisin voinutjatkaa uniani vaikka kuinka kauan, mutta piti pyykätä, koska mulla ei ole ollut aikaa siihenkään. Flunssa on onneksi bygones jo *koputtaa puuta*.

Eikä se ensi viikkokaan näytä mitenkään rauhalliselta. On ryhmätyötä, uusintatenttiä, yllätysjuhlia, seminaaria ja duunia. Vasta sunnuntaina (ehkä) saan levätä. Tosin silloin mulla olisi kerrankin aikaa mennä jouluostoksille. Voi huokaus.

stewiePahinta tällaisenä stressikautena on se, että  karsin heti pois treenit (sekä näköjään bloggaamisen myös). Miksi sitä muuten tekee sillä tavalla, oletteko koskaan miettineet? Okei, nyt olen joutunut karsimaan niitä ihan flunssankin takia, mutta teen sitä muutenkin. Vaikka tiedän, että treenit auttavat pitämään mun virkeänä ja energisenä, auttaa keskittymiskykyyn ja mitä tärkeintä, pitämään mun migreenin poissa, niin kuitenkin näsäviisaana makaan mielummin kuolleena sängyssä/sohvalla hetken, sen sijaan, että lähtisin salille hetkeksi. Lisäksi saan vielä hirveät omatunnontuskat siitä, etten tosiaan liiku niin paljon, kuin mitä haluaisin. Yhyy.

Tämä on itseasiassa aihe, jota käsittelemme koulussa juuri nyt. Kunhan vaan EHDIN lukea kurssimateriaalit, ehkä opin itsekin miten itse parhaiten käsittelen stressiä.

Oletteko samanlaisia, vai oletteko oppineet laittamaan asiat tärkeysjärjestykseen? Mitä te karsitte pois kun stressaatte?

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s