ihmemaan joulukalenteri – luukku 2

Kuka myy tykkää The Snowmanista? Varmaan monet 80-luvulla syntyneet. Kuitenkin. Walking in The Air on toisen luukun biisi. Vaikka ehkä ei ihan sanan joka ikisellä tarkoituksella joululaulu, mutta The Snowman – Lumiukko suomeksi siis, on kyllä varmaan jouluaaton must-hetki telkkarin ääressä. Mieluiten samaan aikaan kun syö riisipuuroa ja tekee viime hetken joulujuttuja ja pilkkoo rosolli-ainekset. Niin se on aina ollut, niin se tulee toivottavasti aina olemaankin. Vaikka pienenä mun mielestä piirretty oli ärsyttävä sillä tavalla, ettei se lumiukko puhu..

Ja tämä versio on muuten Nightwishin esittämä. Koska se nyt vaan on aika vau!

Musta ei ikinä tulisi musiikkikriitikkoa, eiks je? Nää mun ”oh tää biisi on ihan vau”, ei ehkä ole maailman paras kuvaus tästä kappaleesta tai musiikista ylipäätänsä. No aina ei voi voittaa :(

4 thoughts on “ihmemaan joulukalenteri – luukku 2

  1. Mä RAKASTAN Lumiukkoa! Se on aina ihanihan pakko kattoa, wouwaavine ääniraitoineen kaikkineen. Muistan kun muksuna aina isoveljen kanssa katottiin sitä ja nykyäänkin mun on pakko ehtiä aamulla kotikotiin vaikka sitten koiran kanssa telkkarin ääreen kun veljillä on omat lapset joiden kanssa ne kattoo! Mutta tosta Nightwishin versiosta en niin tykkää. Tai en tykkää Nightwishistä tai Tarjan finglishistä yörrrrgh. Musta aika usein klassikot vois jättää versioimatta, koska ne on syystä klassikoita.

    Tykkää

    • Niin onkin pakko, joka kerta. Mä oon jopa miettinyt että jospa ostais DVDn ihan vaan backupina jos sattuis missaamaan telkkarista :D

      Mä en yleensä tykkää covereista, koska ne menee yleensä päin hevonhelvettiä. Tää on yksi niistä harvoista joka mun mielestä on onnistuneita. Kunhan eivät tee klassikoista eurodiscoversioita, ne vasta kusee :D

      Tykkää

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s