ihmemaan joulukalenteri – luukku 3

Okei, tässä on joulukalenterin ensimmäinen nolo paljastus. Mä rrrrakastan Mariah Careyn joululevyä :D Monet teistä nyt varmaan putosi joko shokista, tai lollaamisesta tuolilta lattialle. Mutta näin se vaan on. Varsinkin tää All I Want For Christmas Is You on vaan niin catchy.

Mä muistan kun olin vähän teinimpi ja kuuntelin suuremmaksi osaksi Nirvanaa (sen jälkeen kun jätin kaikki poikabändit sun muut..)  ja sellaista ja haukuin pystyyn kaikki lässyn lässyn musat (varsinkin koska sisko tykkäsi sellaisesta musiikista) ja aina joulun aikoihin pöllin lainasin tätä levyä siskolta ja aina fiilistelin sitä mun huoneessa volat täysillä, kun kukaan ei ollut lähettyvillä.

Nykyään voin tehdä sen ihan vaikka olisikin yleisöä. Okei en kyllä ihan kaikkien edessä. Itse asiassa, mieluiten kotona yksikseni hehe. Tai siskon kanssa. Sisko ymmärtää mua.

4 thoughts on “ihmemaan joulukalenteri – luukku 3

  1. Mul on ehkä vielä nolompi joululaulutunnustus: mä tykkään aina kuunnella Hansonin joululevyä :D toki mulla ei oo sitä omana mut juutubesta löytyy!

    Tykkää

  2. ”Nykyään voin tehdä sen ihan vaikka olisikin yleisöä. Okei en kyllä ihan kaikkien edessä.” Siksipä en tunnusta sitä julkisesti täällä netissä :D

    Tykkää

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s