maailman vahvin mary.

Kävin tuossa toissa päivänä pitkästä aikaa Pumpissa. Yritän epätoivoisesti edes vähän käydä salilla, vaikka tuntuu ettei ole oikein aikaa tai etten jaksa. Noh. Toinen biisi Pumpissahan on tunnetusti kyykkybiisi. Ja kyykkyjä painoilla siis, teille, jotka ette tiedä mitä BodyPump on.

Arvatkaa kuinka mahtava olo oli, kun siinä latasin painoja tangolle ja huomasin, että mulla on kaikista eniten painoja mun tangossa. Jopa enemmän, kuin kaikilla miehillä ja jopa vetäjällä.

victorydanceJa parasta oli vieressä seisovan 2m jättiläismiehen reaktio, kun hän huomasi mun painot.. siis en edes liioittele tällä kertaa (eeeenhän mää koskaan). Reaktio oli tasan tarkkaan tämä:

tumblr_lw0e4sS4BV1qghguio1_400Ja mä vaan:

uhhuhJa siis joo, eihän sitten olla sellaisia, jotka vertaavat omia suorituksia salilla muiden suorituksiin koska kaikki ovat yksilöitä jne. Äh paskat, MÄ OON MAAILMAN VAHVIN MARY! BOOYA!

2 thoughts on “maailman vahvin mary.

    • Hehe kiitos, mä metsästän niitä yleensä Tumblrista :) Ja yksi lempparisivusto on http://www.reactiongifs.com/ Yleensä mä säästän noita kuvia, jos löydän jonkun hauskan ja odotan kunnes tunaroin jollain tavalla ja voin käyttää kuvaa :D voin sanoa, että mun gif-mappi on aika.. iso haha

      Tykkää

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s